Oct 22, 2009

Mati Kutu



Hr ni msk hr ke-4 opis aku sunyi..tp hari ni maken sunyi sbb ada lg staff yg kna g outstation dan keadaan ini akn berterusan smpi 2-3 mggu akn dtg...

Slalunye bila xde org kt opis, tmbh2 kalo boss yg xde, rasa best, leh tdo, mengular, men game, tenet, blogging..etc..etc..tp smpi satu tahap, terasa sgt2 bosan sbb xtau nk watpe lg dh...rasa nk blk rmh je..leh tgk tv, jln2 tgk wayg ke, tdo ats tilam yg empuk dan bantal pelok yg mashammmm....ngee~

Aku bkn la mtk nk jd bz glerrrr smpi xde life...at least ada la perasaan, "berbaloi gak gaji yg aku dpt ni dgn keje yg aku wat"....phm x maksud aku ni??ngeh3~

Erm..nmpknyeee t'paksa la aku mengaktifkn diri b'blogging semata2 nk ilangkn buhsan yg melanda...klu agak2 merepek tu arap dimaafkn..almaklumla, bila byk ckp tu mmg slalunye akn merepek..bak kate org puteh, "silent is a virtue"..tp klu silent cane lak nk b'blogging?? hehehe...




p/s: aku xsempt bli lg ns kukus kt sebelah opis aku ni..semlm ngan kelmarin cam ramai lak org beratur...kalu aku bli ari ni, aknku cite akn kesedapan ns kukus deyall...nyumm..nyumm...







2 comments:

POSH76 said...

i lagi suker enge2 kat tempat i ni takde..lagi baguss semak ajer...huhu

niesz said...

sedap nyer nasi kukus!rindu kat nasi kukus kat machang..tempat niesz blajar dulu..ayam die mmg besar!berbaloi!rm3 jer..
rindu la!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015