Oct 30, 2014

Complimentary Breakfast at The Zenith Hotel | Titanium Club

Assalamualaikum...


oke sambung lagi kisah short vacay, unplanned trip kami sekeluarga to Kuantan...hihi~  


Seawal pagi kitorang bangun terus siap² untuk check-out...memasing mata panda...malam sebelum tu tidur lambat...dalam pukul 1am kut baru memasing tidur...pastu bangun subuh²...tu aku cakap membazir duk Zenith sebab tak sampai 10 jam pun melepak sini...huhuhu~


Sebelum check-out breakfast dulu...re-charge tenaga kekdahnya...jauh perjalanan lepas ni...kalau amek pakej biasa, tempat breakfast kat ground floor level...ada satu cafe kat situ....tapi since ayah guna Titanium Club, tempat breakfast kitorang kat level 21...bilik yang kitorang stay pun memang khas untuk Titanium Club membership...ye kot membership...entah la...tak faham apa ayah explain....kahkah~  :p


see...level ni khas untuk pemegang Titanium Club sahaja...


masa kitorang sampai ada sorang je guest tengah makan...hahaha~  banyak jugak menu for breakfast...tak dan nak jamah semua...kejar masa 1 hal, diet 1 hal...aku pakai kebaya kot...melantak bebanyak kang tercabut butang baju aku...naya!! >_<


appetizer..sedap gak mihun dia...campur pulak dengan sambal nasi lemak...nyummmsss!! semakin sendat baju aku! T_T 


satu benda yang agak unik (bagi aku) is cara dorang sediakan gula untuk bancuh dengan air kopi/teh...


 sebatang gula tu untuk secawan air...celur je batang gula tu dalam air sampai semuanya cair...nice sangat! ^_^


 Zafirah makan cornflakes with milk...


Semua kena makan laju²...dah ayah nak cepat sangat kejar urusan dia....


view dari balkoni cafe...nampak jelas stadium....staf² hotel boleh tengok bola free je kot? janji ada teropong ajaib laa...bahaha  :p


selfie kat lif...tak nampak eh buncit?? kahhh! :p


oke selfie depan cermin bilik pulak...kenangan kekdahnya...tah bila lagi nak sampai sini...huhu~   tu aku pakai baju kahwin...3 tahun dah usia baju tu...jangan nak kata aku slim! dah sendat pun baju tu sebenarnya! aku siap tetas jahitan pinggang belah belakang tu kasi lebau sikit...kahkah~   pastu kena pakai korset! kalau tak kang habis terkeluar² spare tayar aku yang membiak dengan meriahnya! T_T


Mesti korang heran kan dah kenapa memasing lengkap berbaju kebaya, baju melayu segala...tapi BUKAN pi kenduri pun!


Next entry kayyy...sabar...sabar...letih pulak edit² gambar haa...huhu  (^^,)




 Terima kasih sudi membaca!

9 comments:

Chekgu Azrine said...

sweet sangat sis berkebaya..
jarang tengok..hehehehe

Anum said...

assalamualaikum
singgah pagi
sory x sempat nk komen anum bz hari ini

Fazleyatul Aini said...

cantik weyh kebaya ko
aku suka kebaya songket cantik classic look

MOMMYLIN said...

cantik la hotel ni.. dah bnyk kali puji ni... =D

zarul farhana said...

pandainya dia makan sndri..view kt balkoni cntik jgk

reyna said...

cantiknya view kat balkoni tu,,

Unknown said...

Dia buat cemana ye gula tu jadi macam tu??dia cairkan lepas tu keras kan balik ke??menarik nih..boleh tiru..eheheh

eima said...

wahhh level VVIP ni kot kan ... aku tak penah lagi merasa dok zenith dah lama tak pi kontan .....

Nyamuk Terbang said...

tertarik dgn cara dia sedia gula tu..setakat ni xpnh jmpa lg la....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015