Apr 29, 2016

Terjebak Dengan A5 Memo Bottle

Assalamualaikum...


Pernah dengar?? pernah tengok?? haha


Akibat terjebak dengan kengkawan FB....


hasilnya....


2 ketol terus ku beli...huii tamak! ๐Ÿ˜   eh satu lagi tu opismet aku punya...hehe


Lazada jual murah je oke! 2 ketol ni baru RM29.90...colorful lagi....dulu aku pernah la tengok orang jual (kaler putih/transparent je) dah puluh² ringgit...pfft~  tapi aku tengok takde dah deal murah² gitu kat Lazada....semua dah mahal...rezeki aku lah dapat murah kot kan  ๐Ÿ˜


Sebab saiz dia meleper gitu memang senang sangat nak sumbat dalam beg! nak selit² dalam kereta pun senang...eh sukaaaa!! berbaloi tau beli...haha


kengkonon nak riak kat kereta sebelah la kan minum air dalam botol unik cenggini...tetibe teringat komen kak Leenda...adoii spoil mood betul...hahaha


ni hah komen dia ๐Ÿ‘‡


terbantut terus perasaan nak riak tu...terus tengok kiri kanan taknak bagi orang nampak aku teguk air dari dalam botol cenggini...hahaha padan muka kan...niat tak betul gitu lah jadinya  ๐Ÿ˜


Tapi botol tu sebenarnya lebih pada Zafirah yang guna...sebab muncung dia tu kecik memang sesuai untuk bebudak...takde lah sesepah dia minum air....kalau aku jenis suka minum air banyak² macam kurang puas lah guna botol ni...kena teguk lama² sebab air yang masuk mulut tu sikit sangat...haa boleh bayang tak?? haha


Pastu yang tak boleh tahan tu aku dapat tau Mr. DIY pun dah jual botol air niiii!!! harga dah tentu la lagi murahhhhh!! RM8.90 gitu je kottttt...apa ni?? apa ni?? murah sangat niiiiii....grrr


Tapi kan....kat Mr. DIY ada kaler hitam je...tak colorful macam yang aku dapat ni pun...soooo abaikan! tak kecewa pun! wekkk! *sedapkan hati sendiri*


Korang...ada beli ke botol air ni?? ๐Ÿ˜






IKLAN:




FREE GIFT menarik sementara stok masih ada!





Terima kasih sudi membaca!

6 comments:

Aty_Fared said...

aku beli ni 9 hengget jer.. tapi dapat murah sebab aku beli barang kat watson lebih berapa puluh tah.. rasa ratus gak kot.. hahah..so macam biasa.. kalau kate lebih sekian2..dapat lah beli barang murah sikit..so..aku beli kan tuk laki aku..
tapi sikit nau air boleh isi..mana cukup.. sekali hauk jer habes dah... pastu..kalau aku bawak letak bag.. kemahen berat lagi..dah..tnggal umah jer.. hahaha..

Nur Husna said...

Tak beli lagii, tapi dari dulu memang cari tapi harga mahal. Lepas ni boleh lah beli dekat mr diy je :P

p/s: kalau rajin singgah lah http://husnawho.blogspot.co.uk/

nur athirah hassin said...

comelnya weh... hahha.. kl ikea punya botol pun unik tp kaca berat =.=

mrs kayrul said...

Dah pernah beli...sekarang dah x guna...air suka nau menitik...gggrrrr

penakaca said...

Mr DIY belah mana yang jual tu? cari merata KL dah tak jumpa.bagi location.lama dah cari.

Yana MIB said...

Mr DIY Scott Garden ada jual...klu xde jugak tu maknanya dh habis stok...ce tanya staff DIY :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015