Mar 25, 2014

Kenapa Macam Makin Cantik je Muka u??

Assalamualaikum...


Baru² ni aku terserempak dengan sorang kenalan FB...last aku jumpa kenalan ni agak lama...beberapa bulan lepas...masa jumpa tu, kenalan ni mengeluarkan kata² yang aku tak sangka aku akan dengar....


"err kenapa nampak lain eh muka??? macam lebih berseri, makin cantik...makan apa??"


ko tahu tak betapa kembang nya segala urat saraf aku bila ada orang cakap aku makin cun??!! KAHKAHKAH~


dan...dengan poyo nya aku jawab,

"ai makan Ephyra je..."


:p



Aku sendiri tak sangka begitu hebat penangan Ephyra pada tubuh aku...


Jom lah kita cantik sama²!! orang lelaki pun boleh minum ye! jangan ingat cantik ni untuk perempuan je...my asben pun minum Ephyra sekarang ni...memang nampak kulit dia dah tak berminyak and jerawat makin berkurangan....hihi~


Email daku at ctliyanadmib@gmail.com
atau
sms/wassap 0133618800


Aku bagi harga kasih sayang kat korang...


Premium box (30 sachet) + FREE shaker + FREE recycle bag Ephyra

atau trial pack (10 sachet)


FREE POSTAGE!!











makcik yang cun tu...hakhakhak~  (^_^)"



Boleh refer review Ephyra di sini:






p/s: Al-fatihah buat passengers and crews of MH370...dari DIA kita datang, kepadaNYA jua kita kembali... *walaupun sebahagian dari hati kata masih ada harapan untuk temui mereka selamat terdampar kat mana² pulau  :'(*

 Terima kasih sudi membaca!

7 comments:

Han Hanni said...

makin comel gituuuu..haa.. berseri seri..

Anum said...

COMEL2

Ujang9897 said...

*muntah hijau... hahahahahah

Fazleyatul Aini said...

kelassss kau

Unknown said...

Comel la :D

Taufiq singgah sini ye :) Jemput singgah blog Taufiq awksweetgitu.blogspot.com :) Support each other =)

eima said...

mmg cun ....

wahhh2/...


aku pun berharap cam ko yana ... cam cerita lost tu

MissNadia said...

ermm memang cantik laa. menarik ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015