Mar 7, 2014

Ni lah Hadiah yang korang dapat...Maaf atas Kelewatan :)

Assalamualaikum...




Elok je aku umum pemenang saguhati hari tu, dan dan la kerja menimbun² kat opis....semua nak kena kejar dateline...langsung tergendala proses distribute details pemenang to sponsor² hadiah....


SORRY!!!


sori buat korang tertunggu², tertanya²....


Cara aku pilih siapa dapat hadiah apa ni aku guna random.org je....tak sempat nak cabut undi secara manual...huhu....harap korang suka lah dengan apa yang korang dapat...  *winkkkk*


oh ada yang tanya, tuan blog bagi hadiah apa?? kihkih~   tu yang aku tak kalerkan dengan warna kuning tu, haaa dorang tu dapat hadiah dari tuan tanah lerr....erti kehidupan tu keluarga Life 101 jugakss...so masih consider tuan blog...ngeh²  *aci tak?*  :p


"2 hadiah je bagi???"


eh jadi lah....daripada takde langsung kan?? wakaka~   aku blank nak bagi hadiah apa sebenarnya...lalalala~  v(^__^)"


FYI, semua details korang aku dah distribute kepada semua sponsors hadiah....mungkin next week baru dorang boleh pos hadiah korang...hari ni pun dah Jumaat....aku tak rasa la dorang sempat nak bungkus², pi pejabat pos bagai....kecuali yang dapat hadiah cash/topap....benda tu boleh buat online je...takde hal....hihi~


Harap korang bersabar menanti hadiah² korang...


Terima kasih sekali lagi sudi join contest tak seberapa Life 101...terima kasih juga yang sudi taja hadiah....semoga rezeki uols semakin melimpah ruah...amin~  (^^,)







p/s:  nak sambung siapkan kerja....bye!

 Terima kasih sudi membaca!

8 comments:

Unknown said...

TQ tuan belog.. :)

AIN said...

time kasih tuan belog.. =)

mila said...

tq yana

Anum said...

tahniah :)

eima said...

buat lagi GA .. nk jg menang ...kiiki

Unknown said...

tahniah pada pemenang..

fifi said...

Yeay...tq2!!

mila said...

dear, sape sponsor untuk 3pcs mask tu yer? Sy xde terima pon sampai skrg adiah2 tu..huhuhu..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015