Mar 3, 2014

BILIK AIR: Toothbrush Holder

Assalamualaikum


sebelum ni aku simpan berus gigi macam ni...letak dalam kabinet... senang longgok je dalam bekas macam tu...


Tapi sekarang...dah lain sikit cara aku letak berus gigi...


macam ni:





alolo comel kartun! kahkah~   berus gigi aku dah la macam pelik sikit....nasib baik muat nak gantung dalam ni...huhu~


lekatkan sebelah kabinet je...sebab ubat gigi masih letak dalam kabinet....pelik kan berus gigi aku?? keluaran CNi yaw! daku ni pengguna tegar produk CNi since 2008...muahaha~  seronok je masuk toilet tengok kartun senyum...kita pun jadi nak join senyum...ewahh...dr. Fadzilah Kamsah cakap bila kita senyum lepas bangun tidur (waktu pagi), murah rejekiiiiii....insyaAllah...  ^__^


oh lupa nak cerita, toothbrush holder ni aku beli kat MR. DIY...sekarang macam ketagih masuk kedai tu...Daiso tak pandang sangat dah sekarang...wind of change gitu... LOL~  :p   harga aku tak ingat berapa...below RM5 tak silap...  :)  


More, benda ni ada banyak jenis sebenarnya...korang boleh pilih mana korang kenan...aku prefer jenis bertutup macam ni sebab duk terfikir buatnya cicak/lipas merayap kat berus gigi...pastu ko guna bekas² lipas segala tu untuk berus gigi...ewwwwwwwwwwwww okeh! @_@


yang ni parents aku punya....mak aku lerr yang beli dulu toothbrush holder ni...pastu aku tengok macam comel je, macam cantikkkkk je...pastu selidik² rupanya kat MR. DIY ada jual...pe laghikkkk?!! kat Bangi MR. DIY ada dalam Warta ye....tingkat atas sekali...sebelah kedai kain tu...ngeh²...sawan gila shopping dalam tu....barang lagi murah dari Daiso oiii...pffttt!


oke tu je nak cerita...


korang...letak berus gigi macam mana?? (^^,)



 Terima kasih sudi membaca!

16 comments:

Anum said...

cutenya

Fizah said...

alamax comelnyaaa...terus tergoda! =)

missayu said...

toothbrush holder kita sama!tapi design senyum lain la....

Siti Munirah said...

comelnya!! tapi masih maintain letak berus gigi dlm cawan. hihihi...

Aty Fared said...

comel yaawwww....!! aku nak carik gak ar...kat sini takde mr diy...sobsob..

Fazleyatul Aini said...

aku lambak je dalam glass hahaha. tapi ada penutup berus gigi, yang cover kat berus tu. so takde le riso sangat binatang peliharaan tak di ingini main playground kat berus gigi aku

MOMMYLIN said...

aku punya tempat ketak berus asyik jatuh je... last2 letak je kt sink. =)

eima said...

mmg comel ..ssh tak nk buka dan letak berus gigi .. aku ni jenis pemalas nk buka katup .. terus letak je .. hahahha

diary_ciknaa said...

serius comel! haha,,

Unknown said...

akak pun selalu beli barang kat DIY.mainan anak pun kebanyakan nya beli kat situ..hehhe

Han Hanni said...

comel...mesti teruja tengoknya..
kalau kanak-kanak tgk, mana lah tahu boleh mendorong dorang untuk gosok gigi

NabilaHasyim said...

baru ada ke MRDIY kt warta tu?
mcm xpenah jumpa je, masa p dulu2..

selalu gak beli kain kt Silk House tuh..

msredcheesecake said...

pantang nampak benda comel ni, dah ngidam nak beli... tapi nak kuar malas...kirim kat yana je lah...hheee

Dkna Abza said...

dkna still guna cara lama..main longgok jer hahahha

::EIDA:: said...

hohohooho cute sangatt!!! ida letak dlm cawan je. hahahahhha

Unknown said...

Hurmmm....kalau letak gambar muka sendiri pun sempoi gak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015