Mar 21, 2014

Photobook Pertama!! weeeeeeeeeeeeeeeeeee~

Assalamualaikum...


Dari dulu ngidam nak buat sebijik Photo book...time nak edit template/layout/gambar paling mencabar....separuh jalan dah give up....otak tak kreatif gitu la gayanya....sobsob~  T_T


Baru² ni aku dapat tau Pixajoy buat promo lagi...FREE Mini layflat hardcover photo book...valid sampai 31st March...aku pun apa laghikkkk!!! terus berguru dengan sifu photo book...kahkah~  dia dah banyak kali order photo book...dari Groupon pernah, Pixajoy pernah....so dia memang paham selok belok untuk order photo book...gitu....thanks a lot bebeh! ^_^


Bila dah faham cara, tetibe jantung aku berdegup laju menunjukkan betapa eksaitednya aku nak buat photo book...hahahaha~   *ko dah kenapa drama sangat?!!*   lagipun kat opis tengah takde kerja...daripada aku meroyan, stalker FB orang baik aku buat something berpekdah sikit...mihmihmih~   :p


Berkat kesabaran mengadap template photo book selama 2-3 hari....dan inilah hasil untuk photo book pertama ku................





















Ada 16 pages kesemuanya...saiz cuma 5.7'' x 4.2''....nak tengok keseluruhan photobook boleh klik link bawah ni k  :)



Harga??

kan aku kata tadi FREE Mini layflat hardcover photo book....aku cuma bayar duit pos RM8 jew..  ^_^
korang cuma perlu sign up di http://www.pixajoy.com.my/ , then klik Home, and klik banner ni



Nanti dorang akan bagi code voucher...jangan lupa download dulu editor Pixajoy...kalau tak install macam mana nak edit template photobook korang kannnn...ngeh²~  oh satu email untuk 1 voucher...kalau ko nak beli banyak² voucher sila lah buat account email banyak²...muahaha~


Time nak buat pembelian, masukkan je code voucher yang korang dapat tu untuk redeem...harga voucher tu ialah RM75...and wallahhh!! enjoy your photo book bebeh!


Aku masih menunggu pihak Pixajoy pos photo book aku....hihi~  can't wait!! ♥ ♥








p/s:  aku harap korang baca segala T&C dalam Pixajoy masa nak buat pembelian....baca, teliti dan fahamkan betul²....aku tak reti nak explain kat korang...jadi jangan marah kalau ko tanya, aku malas nak jawab...ngeeeeeeeeee~   :p

 Terima kasih sudi membaca!

8 comments:

Anum said...

selamat pagi
pagi nie lambat singgah
baru lepas assembly

ieza ashaari said...

Za pny ntah jd pe..haha..lptop kt bengkel, so sume terbengkalai..

Han Hanni said...

comel.. buat kenangan boleh tunjuk kat anak nanti

Han Hanni said...
This comment has been removed by the author.
Fazleyatul Aini said...

aku pon buat photobook thru groupon hari tu. 8 hengget gak. aku tak kosser nak edit2 aku tepek gambo je ngeh ngeh ngeh

aizamia3 said...

akhirnya settle gak buatnya kan.. ;)

aizamia3 said...

akhirnya settle gak buatnya kan.. ;)

Julia Johari said...

Cantikkkk sgt mama zafirah buat...pandai yerrr dia deco...see mama touch lg awesome tau...clap2 tahniah.... x sabar nk tggu review sebenar weeeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015