Mar 10, 2014

Wall Deco Murahhhhh!!!!!!

Assalamualaikum....


Sabtu lepas hari mengangkut anak berjalan²...ewahh...setiap minggu pun aku hangkut Zafirah jalan²...hahaha~  tapi Sabtu lepas TANPA papa! aku detim dengan kawan aku...dia pun hangkut anak dia jugak...umur 6 bulan...asben dia kerja hari Sabtu....tu aku gatal ngajak dia shopping...kehkeh!  :)


Kitorang plan perabih duit kat GM Klang...kemain jauh melangkah...dengan anak² kecik lagi....siapa kata ada anak susah nak berjalan²??? lagi panjanggggggg langkah ada la...hikss~  yela yela...anak baru sorang senang la kannn...ce anak dah 2-3...susah?? eh! :))


Aku memang dah ada misi khas kat GM Klang....lama dah aku simpan misi aku ni....  :p



 nak beli WALL DECO!! yeehaaa!!! ada sorang geng gojes share pasal wall deco kat sini....harga jauhhhhhh lebih murah dari hardware...err aku pi hardware area Bangi je lah...semua harga RM100 ke atas!!! dah la tak banyak choice design and kaler...pfftt! tak tau la hardware tempat korang boleh dapat harga wall deco below RM100...and banyak choice segala....tempat aku memang takde ye...sebab tu sawan tengok wall deco dalam GM Klang...ngeeee~



Banyak gila corak wall deco...pelbagai saiz, pelbagai warna! rambang mata oiiiii!!!! @__@   aku dah ada target nak beli design macam mana...kaler apa...tapi bila masuk kedai ni rasa nak beli semua!!! wakakaka~  oke sabar...sabar...kita fikir bajet...fikir rumah...beli banyak² tapi tak tahu nak tepek mana pun tak guna jugak kan?? huhu~



So aku beli je lah design pilihan aku....time nak bayar aku saja la tanya orang tu, kena beli banyak mana untuk dapatkan harga borong?? pastu dia cakap, beli 2 set dah boleh dapat harga borong....


whatttt?!!!  beli 2 je?? terus dapat harga borong??!!! WOW!!!


laju² call dak encem mintak permission nak beli 2...sebab nak harga borong kekdahnya! kahkahkah~   and surprisingly....dak encem LULUSKAN!!! weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~  *lompat bintang!!!*   aku beli kaler merah 1 set, kaler hitam 1 set (1 set ada 3 pieces, lain saiz)...2 set yang aku beli ni lain² design....sebab tengok dorang punya katalog bila mix match kaler and design nampak ohsem sangat dinding rumah....auww!  \(^___^)/


hoii ko tak tahu betapa eksaitednya aku time ni!! dah la dapat harga murah, dapat beli design yang dah lama aku kenan!! faham tak perasaan bahagia tu macam mana???? sepanjang hari aku senyum okeh! mood kemain baikkkkkkkk....wakakakaka~   :p


err aku tak gantung lagi wall deco ni kat rumah....nanti la...tunggu kerajinan dak encem...sebab dia yang kena tolong drill dinding segala...aku mana reti!! T_T


Nanti dah gantung kita story lagi yeh....hihi~









p/s:  sayu je rasa pagi ni...ya Allah pertemukan lah dengan MH370...bongkarkan lah segala persoalan yang bermain di minda kami...kuatkan lah semangat ahli keluarga mangsa....berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul... :'(     #prayforMH370

 Terima kasih sudi membaca!

10 comments:

Anonymous said...

best tgk wall deco ni..tggu bila dah dapat umah nanti confirm nak beli.. :)

d-Ya said...

waaa...slalu gak p GM tu.kat area mana ek?dlm bangunan baru ke lama..kalo lama,bangunan warna apa..mak aii,byknyeee soklan!keh3~ *eksaited*

Fazleyatul Aini said...

tunggu ada rumah sendiri baru aku menyawan nak deko
duduk dengan mak tak boleh. idea aku tak di luluskan haha

yanamib said...

d-Ya...bangunan lama yg setingkat tu...building kaler merah kot.. :)

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak, wahh lawa2. sheila pernah nampak. heheee

aizamia3 said...

pernah pergi sekali kat sana.. dengan dak Adik dengan dak Nuha nak melasak bagai, cancel nak beli apa yang dihajati.. hehehe..

Unknown said...

Rumah akak kan sampai sekarang tak pernah berdeco2 pun..heheheh..tengok gambar ni rasa teringin pulak..

IdaShazana said...

rumah sepelaung je dgn GM tapi kaki rasa malas sungguh nk melangkah ke sana. jeles pulak tgk wall deco tu

~YUN~ said...

bes gak kn brg gm klang,xpenh pergi,sbb jauh..dulu g gm KL je,tp da xder apa kat sana,kene angkut gak suami g GM klang ni..hehehe

MissNadia said...

cantik dan simple.. sesuai untuk rumah yang kecik sebab tak nampak semak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015