Dec 31, 2015

Menariknya Tahun 2015 ku!!

Assalamualaikum...


Kejapnya dah penghujung 2015!! padahal masa awal tahun hari tu rasa lamanya nak tunggu akhir tahun...lol  >_<


hermm tak tahu nak mula macam mana...err sebenarnya skill menaip dah kelaut...idea tu ada...nak olah ayat tu ya ampunnnn pening mikio! hehh -.-


antara gambar² paling popular di facebook sepanjang tahun 2015...majoriti gambar anak...dah macam anak aku je guna acc facebook aku...gambar owner sebenar secoet je...huhu


Aku rasa dalam banyak² memori, yang paling indah bagi aku bila dapat tau Zafirah bakal dapat adik...menggeletar tangan check UPT...keluar toilet terus kejut dak encem suruh tengok result UPT...dia tengah mamai² ingat ada binatang buas dalam toilet...rupanya tengok result UPT...pastu tak tahu nak respon senyum ke gelak ke menangis...hahaha adoii kelakar oke bila ingat balik! ^_^


cerita penuh klik gambar  :)


Dapat pulak rezeki bersalin secara VBAC...pastu dapat baby boy lagi...first boy in the family...both belah aku and belah dak encem...kemain seronok tok nenek dapat cucu laki....syukur ya Allah atas segala nikmat yang kau berikan...  :)


Sejak peknen, blog pun makin kelaut...memula selang 2-3 hari sekali update...pastu seminggu sekali...ni hah aku rasa bakal jadi sebulan sekali je update blog...bahaha   


Idea tu ada beb...banyak benda aku nak cerita kat blog...tapi mood nak mulakan bicara tu susah nak keluar...amboi kemain ayat novel sekarang...hahaha  tak reti dah nak buat ayat santai² yang bila orang baca terus rasa nak stalk entry² lama aku...haa tak tahu la kot aku syok sendiri ke apa...tapi aku yakin memang ada yang ketagih lepas baca first entry dalam blog aku pastu stalk entry² lama aku...huahua boleh tahan angkat bakul sendiri...kahkah  ai lebiu readers! muahciked! ^_^


More, tahun ni dapat lagi rezeki holiday to London...kali ni self-sponsored! dah kata blog makin sendu...siapa nak taja percutian mahal² kat blogger sendu?? padan muka kitorang! :p


Entry London pun tak habis² lagi update...ikut mood nak update bila...throwback pun throwback lah...janji aku tepek segala kenangan kat London tu dalam blog...untuk rujukan diri sendiri dan orang lain di masa hadapan...paling koman pun ada syarikat travel agent or penerbangan mana² terbekenan dengan entry² travel aku boleh dapat sponsor holiday jauh² lagi...haa berangan itu free...jeles oii tengok blogger² yang selalu dapat tajaan percutian sana sini...tahun 2016 kan tahun yang agak mencabar untuk rakyat Malaysia...tu yang kena fikir cari sponsor...bercuti tetap bercuti beb...aku suka travel...pengalaman tu tak boleh beli even kau ada berjuta² dalam akaun...tapi since kami ni rakyat marhaen je, kena la pandai cari jalan untuk penjimatan berganda! giteww ^_^


oke done kenangan yang indah² tu...the sad part dalam tahun 2015 is aku tak dapat share my happiness dengan adik aku...especially masa bersalin Zafran...eh sampai sekarang pun adik aku tak jumpa lagi anak buah dia...dah la kazen aku 2 orang pun bersalin tahun ni, bulan 10, 11, 12...berderet anak sedara baru...tapi tu lah...adik aku dapat tengok gambar je lahh thru wassap or IG or FB...or kadang tu ada la video call guna skype...iskk sok bebudak ni dah besar memang dorang tak kenal maksu dorang...Zafirah je lah yang jadi mak jemah perkenalkan, "ni maksu kitaaaaa!! dia dari Londonnnnnn!!"  part London tu kompem dia highlight lebih sikit...bahaha  >_<


Apa pun I always pray for the best for you sista! moga berjaya habiskan PhD and balik bawak ole² yang sangat banyakkkkk! eh! >_<


Goodbye 2015...terima kasih atas segala memori terindah yang rasanya semua dah ku coretkan dalam blog...maklum lahh makin banyak urat putus...blog je lah cara nak ingat balik memori yang indah² yang aku dah lalui...


Harap² 2016 juga tahun yang indah² buat kami sekeluarga...untuk korang juga...terima kasih selalu support Life 101 and baca segala carutan dalam blog ni....pastu commentators lagi...oh myy rasa macam nak bagi award kat korang...tapi ai is tak mampu nak bagi komitmen kat blog macam dulu...may Allah blessed all of you, always! ♥ ♥ ♥


Jangan lupa shopping sempena Year End Sale...Ephyra pun tak ketinggalan buat sale oke!!





READY STOCK ye korang!! rugi tau tak cuba...meh wassap 0133618800


Happy shopping and welcome 2016! ^_^


Tetiba aku rasa ending entry kali ni yang terbaik! hahahaha
kbye! :p




Terima kasih sudi membaca!

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015