Dec 3, 2015

Keropok Kulit Lembu

Assalamualaikum...


Siapa pernah makan keropok ni sila komen 'SAYA'! :p


oke tu je nak tulis...


oke dak buat entry gitu?? bahaha  >_<


Aku suka keropok ni...and surprisingly Zafirah pun suka!!!! hari tu mak aku beli kat Bandung...beli 2 peket je...berebut makan dua beranak...bila dah habis dia mintak nak lagi...hahaha  aku tau kat Malaysia pun ada jual..cuma susah gila nak jumpa...yang aku tau kedai² minang or gerai jual sate minang biasa ada keropok ni...tapi tu lah...nak mencari tu...tetibe datang penyakit 'M'...hahaha


Dak encem geli nak makan keropok ni...sebab dia duk terbayang lembu...adoii menyesal bagitau awal² asal usul keropok tu...patut bagi dia makan dulu baru bagitau keropok tu made from kulit lembu...macam adik ipar aku...elok je dia makan...bila dah tau tu keropok kulit lembu dia jeluak balik...ampeh betul...mainan psikologi je tu...benda kalau dah sedap telan je lahh...haaa nafsu raksasa macam iols boleh la cakap gitu...kahkah  ekceli memang ada rasa²/bau² hamis lembu pun kat keropok tu...tapi idak la kritikal...sedap je aku telan...tak percaya cubalah sendiri...hahahaha  :p


kbai! ^_^






Terima kasih sudi membaca!

8 comments:

Fazleyatul Aini said...

aku pernah cuba sekali tapi tak kene kat tekak >_<

Unknown said...

pernah la rasa tapi tak de rasa nak makan lagi..heheh..kalau ada kita makan la..kalau tak de kita tak rasa nak cari....gitewww...

Anum said...

terbaik pernah makan

Izwa Kamaruddin said...

bukan saya..hahaha..tak pernah rase!

Liyana Anuar said...

first time dgrrr

Han Hanni said...

first time dengar pasal keropok ni.
kalau kulit lembu pernah la makan lauknya

Lydia Miza said...

Sedap ye? Baru tau.. Selalu akk tgk kwn2 kat group Diet Aktins je dulu dorang duk pakat beli utk buat mkn2. Ingatkan x sedap, maka tak pernah la order. Hihihi..

diary_ciknaa said...

masa diet atkin dulu gigih nak g cari..tapi sampai skrg tak beli lg walaupun dekat je kedai minang gombak tu..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015