Jun 25, 2015

Wedding Dr. Anwar Fazal dan Dr. Fatin Liyana

Assalamualaikum...


err throwback cerita seminggu sebelum puasa....takkannn lahhhh ada orang buat wedding time bulan puasa kannn....ke ada?? ngeh²  :p


Rasanya majoriti dah tau doktor kiut sweet sour, Fatin Liyana dah berkahwin *Alhamdulillah*....yaaa kami juga dijemput untuk memeriahkan majlis...mekasehh Dr. AFL sudi jemput kami....aku kenal FL daripada dunia blogging....sekali rupanya dak FL ni junior adik aku masa dorang sekolah kat SBP Selandar...huk alohh! small world! haha~   tapi FL jemput kami sebagai kenalan blogger lahh...bukan sebab dia junior adik aku ke hape....aku rasa dia lagi kenal my husbeng daripada kenal adik aku...kahhh! >_<


Kenduri dibuat sekitar Putrajaya...dekat sangat dengan rumah....sejak² peknen ni aku agak memilih untuk attend kenduri...kalau dekat² aku pi laa....kalau jauh biasanya aku tak pi....jangan amek hati ye...bukan sesaja takmo pi....pregnancy kali ni lain macam sikit...selalu sakit pinggang and bawah perut....tak boleh duduk lama sangat....sejam tu kira lama lah bagi aku....jangan cakap letak bantal untuk support pinggang....kalau letak patpuluh bantal pun tetap sakit jugak pinggang ni....simptom penuaan barangkali...T__T   makanya kalau takat Putrajaya yang jarak dalam 30 minit tu, gigih la aku datang...huhu


Kitorang gerak lepas Zuhur....sampai² terus terjah photobooth aka photobox....saja bergambar awal² kang lambat² takut ramai orang pulak...giteww~  :)


memang trend wedding zaman sekarang....tetamu bergambar, pastu tepek sekeping kat guest book, buat ucapan segala bagai...lagi sekeping kita simpan buat kenangan peribadi.... :)


Setel bergambar terus terjah dewan...memasing dah laparrrrr! :p


dah jumpa seat kosong kena lah gilir² amek food...haha biasa la tu kan? sementara tunggu papa amek food aku and Zafirah makan kek red velvet...wohoaa! banyakkkkkkk sangat menu yang tuan rumah sediakan...daripada main dishes, desserts, drinks...sedap² lak tu! puas hati melantak....kalau korang nak tau menu² yang tuan rumah sediakan boleh refer blog Fatin....dia ada buat entry pasal wedding dia.... :)


kebetulan sampai serentak dengan Ruby...so duduk lah semeja....takkan nak duk asing² pulak kan? haha~  baik sangat Adam....tapi Zafirah memang anti aku dukung anak orang lain....haihh sok jangan nak jeles dengan adik sendiri pulak ye....boleh stress mama! -.-'



yaaa gender sudah nampak! jeng jeng jeng  :p


Setel melantak, sesi bergambar dengan pengantin pulak...acara wajib ni kalau pi memana wedding...bukti kita memang datang kenduri orang tu....hehe~


kena beratur kaooo! pfftt~  semua taknak lepaskan peluang bergambar dengan Dr. AFL....mesti lah kan? :)


 Meriah kan dewan? :)


Ada masa aku tak tahan berdiri, cari tempat duduk untuk rehat....makyong HB rendah gini laa peelnya...tak boleh berdiri lama²....duduk lama² pun masalah, berdiri lama² pun masalah...berjalan lama² je oke setakat ni...bahaha~   so sebelum jadi drama pitam kat majlis orang baik aku rehat sebelum pening! behee~


Agak lama jugak menunggu turn...sebab kena dulukan family members bergambar...kalau aku jadi family pengantin pun mesti lah nak jadi priorities...lagipun kitorang kenalan alam maya je...tak kisah lah tunggu lama sikit... :)


sempat berborak jap dengan cik kak Yuyu....makin sado Habib...dulu jumpa masa qiqah muka dia besar tapak tangan aku je....now dia nak lawan pipi dengan aku....amboi sangat! :p



orang lain pakai gaun, skirt² duk behave sopan santun, jalan kepit²...anak dara iols takde maknanya nak kepit²....memang hobi dia melompat, berlari...aku yang semput tengok dia aktif sangat....hahaha~  :p


Finally! berkat kesabaran...hihi  sian FL serba salah tengok kengkawan tunggu turn lama sangat....no hal lah dik! kitorang paham je...memasing dah ada pengalaman berkahwin....kan??  :)


suka gila deko pelamin dorang...simple!! tapi sedap mata memandang! tahniah both of you! sama cantik sama padan...semoga kekal bahagia till jannah...amin  :)


on the way nak keluar jumpa akak ipar FL....Maria mercedes...ehh! :p


makyong 5 bulan  :)


oke tu je nak cerita....bye! (^^,)



************************************************************************************


IKLAN


Free gift terbaru: MAKE UP BAG!!
limited stok!
wassap segera untuk pembelian! 
harga kasih sayang untuk korang  :)


SKINBAR...RM39 sahajaaaaaa  (tak termasuk postage)


Jommm lahh cantik berseri before raya!! ^_^





Terima kasih sudi membaca!

11 comments:

Anum said...

:) cantiknya

Mar Mansor said...

cantiknya FL..

MOMMYLIN said...

wedding simple dan grand

Julia Johari said...

Simple dan sangat cantik reseption FL...meriahhhh...Semoga kalian berbahagia hingga ke syurga...seronok jumpa mcm2 blogger...comel perut yana dah 5 bulan...cepat je masa berlalu...zafirah xmo jeles2 eh nanti nak jadi kakak long dah heheh

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

jeles tengok akak post gamba gi wedding AFL that day..
sekarang jeles lagi sebab akak update pasal dapat gi wedding dia..
kita adoreeeee sangat kat FL..!!huhu

by the way, berserinya muka mak buyung..!!
tak sabar nak tau babygirl ke babyboyyyyyyyy

DYatie ABakar said...

Suka sgt tgk wedding dorg. Sgt simple yet elegant & menarik. :)

Unknown said...

dia sorang2 pun boleh melompat macam tu..kalau ada geng cemana la lasak nya tu..hahahahah...

Unknown said...

Wedding yang menjadi carian terhangat rasanya dalam kategori blogger....dan rasanya ramai lagi blogger lain akan menyusul untuk settle down ....

wawa yusoff said...

aku rasa wedding diorang ni mcm sempurna gila.

sweet. simple. jimat. siap pengantin laki ngaji lagi.

Aku dulu kawen laki karaoke. PFFTT! :p

aizamia3 said...

Alolo.. comel tengok dak Zafirah merajuk.. kalau dak Nuha meraung dah tu.. tak boleh langsung kita dukung baby orang lain..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015