Apr 3, 2015

Harga Baru Selepas GST??

Assalamualaikum...


Hari ni hari ke-3 negara mengamalkan GST...walaupun dah hari ketiga, sana sini still hangat orang bercerita betapa tak sukanya mereka dengan GST...termasuk lah haku! hakhak~


Aku perasan yang jadi tak suka tu sebab rata² peniaga naikkan harga jualan...yang tu aku tak berani nak komplen sebab ada jugak kawan² aku naikkan harga jualan dorang sebab nak tanggung perbelanjaan sara diri yang semakin meningkat...kesian sebenarnya...peniaga kecil²an jadi mangsa keadaan....tapi peniaga² besar pun nak naikkan harga memang aku takleh hadam! hurmm


BUT


GOOD NEWS untuk korang yang setia membeli dengan aku!! meh baca bawah ni... ^_^




TIADA KENAIKAN HARGA untuk setiap pembelian Ephyra!! wohoaa!! ouh harga yang tertera ialah harga pasaran....harga aku?? ofkos laa ada diskaunnn! weeeee~  ^_^


Stok terbaru skinbar! mahap lah lambat nak ceghite...orang lain dah lama promote skinbar....kehkeh~  harga skinbar juga TAK BERUBAH selepas GST...


RM39 tak termasuk postage....aku guna poslaju so additional RM6 untuk postage... :)


ATAU boleh beli ikut pakej yang aku memandai² sediakan...kikiki...eh korang jugak yang untungggggg! ^_^


Pakej 1:
Beli Premium pack + skinbar
FREE shaker + mistery gift
FREE postage


Pakej 2:
Beli trial pack + skinbar
FREE shaker/mistery gift (depends on availability)
FREE postage


Pakej 3:
Beli skinbar lebih daripada 1 kotak
FREE postage



oke tu je kisah pasal Ephyra dan GST...haha~  untuk buaian berendoi pun aku tak naikkan harga....masih lagi RM150 (tak termasuk kos penghantaran)



SMS/Wassap 0133618800 now! :)


Last but not least...terima kasih banyak² sebab percayakan aku menjual barang² ni semua kat korang....semoga kita sama² dapat mengharungi gst dengan cekal dan tabah....huhuhu~  (^^,)






Terima kasih sudi membaca!

7 comments:

Anum said...

kena grap kan

aizamia3 said...

Dah lama tak beli Ephyra.. hehehe..

eima said...

Wah bgs bgs ....

Anonymous said...

Baru je beli. Terbaik ephyra ♥

Unknown said...

suatu tindakan bijak bagi peniaga untuk menyerap harga GST dalam produk jualan....secara tak langsung dapat pelanggan / pengguna setia kan....

Unknown said...

peniaga nak naik kan harga pun jadi serba salah..hehehe..tak pe kot..ada jugak yang paham keadaan semasa..nak buat cemana..terpaksa harga dinaik kan..mana ada orang berniaga nak rugi..kan??

MissNadia said...

bila ada gst perbelanjaan keluar mmg terasa.. huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015