Mar 28, 2012

Ada 2 Rupanya..huhu~



Masa selongkar-selongkar almari baby tadi,
nak cari baju apa untuk baby pakai hari ni...
rambang mata kot...semua baju comel-comel...haha =P
sekali TERperasan baju gaun merah ni ada 2 helai rupanya...wallaaaa~
aku tak sure siapa yang bagi baju ni...
ramai nau orang bagi hadiah *syukur*
tak ingat orang ni bagi apa, orang tu bagi apa...huhuhu~
tak mungkin la orang yang sama bagi sampai 2 pasang kan *duhhh!*
takkan nak jual baju yang sehelai lagi tu?? kahkahkah~
tak tak...aku takkan jual lah..
recycle bagi hadiah kat orang je..bwahahahaha~  *kidding lahh!*
kecik hati si pemberi hadiah baca entry aku nih...kikiki~
selagi anak aku boleh pakai, aku bagi la anak aku pakai...ish ish ish~


Apa-apa pun terima kasih kepada semua yang memberi hadiah!
Allah sahaja dapat membalas jasa korang...
terima kasih juga rakan-rakan yang datang menziarah...
aku tak sempat nak update blogger-blogger yang datang visit aku...huhu~
dah jarang sangat nak jenguk blog...
ada masa nanti aku update lagi yeeee...
tata~! (^^,)










p/s::  hari yang ke 44...last day pantang..yaahhooooo~! esok nak pi shopping kat Billion! v(^__^)"





Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

15 comments:

Fazleyatul Aini said...

ha takpe la memey jugak tu
*aku memang geram tgk pipi anak ko ni*
grrmmmm grrmmmm

Aty Fared said...

kire untung ar...:) dapat 2 sekali gus..tak per..walaupon same...:)

Unknown said...

syok baby tido ye

Unknown said...

aduh,mesti rambang mata nak pilih baju anak
hehehehe

mas saari said...

comelnya baju dia!

♥ Elin Adrenalin ♥ said...

waahh melinjang dah abis pantang ehhhhh...:)

bukan pantang 100 hari ker? hhuhu :P

eima said...

selamat abis pantang ni hari yg ditunggu .....

nabilah_2908 said...

ada pun update baru... :)

Anum said...

bestnya dua sekali

yanamib said...

100 hr tu pantang mkn je laa..xkn 100 hr nk terperap dlm rmh..pengsan aa..dh la cuti keje pn 60 hr je..Len la suri rmh..ishh ada lg x phm konsep pantang 100 tu ye..ermm

::MiszRotiKaya:: said...

waahhh.. lamanya kaka update blog.. ttunggu2 cita dr kaka.. :)

Eera Shera said...

comelnye ^^

Mr feckry said...

comel gile anak lu

Reena Sidek said...

comelnye... rezeki anak dpt baju dua pasang...

memmetlenggeng said...

alo lo lo shomelnya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015