May 13, 2009

Starter..


Salam to all...

Ini entri pertama aku dlm blogspot. b4 ni aku wat blog kt friendster je. Acc blogspot mmg ada tp utk jual2 brg je. Pehtu ada membe aku bgtau kt cni bley wat byk2 blog dlm 1 acc sian aku br tau..isk.. and die kate wat blog kt blogspot laie besh...so aku pn ikut la kata2 die membe aku ni name die cik dodo a.k.a dayah. ^_^

Mulai saat ini, akan ku curahkn semua ilmu2, pengalaman, perkara pelik, merepek dan mcm2 lg kt blog ni and hopefully blog ni akn jd sgt meriah dan menarik utk bacaan umum...jgn tetibe aku yg mls nk bukak blog ni dh la...haha..

Jd pada kwn2 yg setia dgn aku heh3 sile lah menyokong aku memeriahkn blog ni dgn melawatnya slalu..jasamu dikenang...

Sekian wassalam and c-ya in the next post..roger and out!!


1 comment:

Unknown said...

huhuhu...oke pe starting blog cmnih..hehh~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015