Jan 23, 2014

Ephyra: Produk Kecantikan yang Sememangnya Halalan Toyyibah!

Assalamualaikum...



Baru² ni newsfeed aku penuh dengan info pasal satu produk kecantikan yang gunakan sijil halal palsu....so tadi saja usha website JAKIM...nak check pasal Ephyra....yelah aku ni pengguna dan penjual Ephyra...taknak la kang orang kondem aku kan....walaupun aku tahu Ephyra memang halal tapi orang lain belum tentu tahu...so kena sediakan perisai siap²...kehkeh  Alhamdulillah Ephyra memang terbukti HALAL! ^_^


(Sumber)

Lagi yang aku konfiden dengan Ephyra is dia ada logo GMP...maksudnya Good Manufacturing Product....mana² produk yang ada logo ni memang boleh diyakini kualiti dia...contoh barangan letrik ada logo Sirim tapi untuk makanan ada logo GMP...so produk ni senang lulus untuk pergi ke pasaran luar negara...paham?? hahaha aku tak reti sangat nak explain...tapi gitu la kekdahnya GMP ni~   :)




Aku dah banyak cerita pasal Ephyra, kehebatan Ephyra, betapa pantasnya effect Ephyra pada tubuh aku....boleh refer entry² lama aku pasal Ephyra:



Hari ni gomen dah gaji kan??? mihmihmih


meh meh order Ephyra dengan iols...daku bagi harga kasih sayang untuk uols....lebih murah dari pasaran! harga pasaran ialah RM197 untuk premium box...trial pack ialah RM68 (Semenanjung) / RM78 (Sabah & Sarawak)...


korang akan dapat juga free recycle bag + shaker (depends pada stok dan tidak valid untuk trial pack)

more,

FREE POSTAGE yaw!!!


Sila emel daku di ctliyanadmib@gmail.com
atau boleh call/sms: 0133618800
untuk tahu harga kasih sayang khas untuk pembaca Life 101 !! ^__^








p/s:  Next week is Chinese New year....lai lai minum Ephyra untuk jadi lebih leng chai dan leng loi during festive season...weeeeee!!  (^^,)

 Terima kasih sudi membaca!

6 comments:

Linda said...

ephyra mmg best kan ;)

anna hashim said...

nampak GMP tu mmg sah la halalan toyyiban..sebab saya pernah kerja dlm bidang yg memerlukan saya buat2 keje apply HALAL CERT kt JAKIM, hehehee maknanya kilang proses ephyra ni bersih :) mengikut piawaian jakim,raw mat ada sijil halal yg diperakui..:) syabas ephyra..xdelah customer ragu2

eima said...

SEMOGA DIBERI KEBERKATAN ....

Unknown said...

Yana, nak order 1..tadi dah SMS..

aizamia3 said...

agak kecoh dengan satu produk tapi bila dah tau ephyra ni terbukti halal takde sebab untuk tak beli ye tak.. hehehe.. ;)

noroth said...

Nak tanye kenapa harga sekotak ephyra lebih mahal di semenanung berbanding harga untuk international..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015