Jan 21, 2014

oh Hebatnya Nutrimoist :)

Assalamualaikum...


Aku tak tau la korang perasan ke idak yang aku ni menjual Nutrimoist...bahahahaha~   bisnes underground kekdahnya...walaupun underground dan kurang promosi, sambutan yang aku dapat amat memberangsangkan!! err sebulan sekali tu mesti ada orang beli....sebulan sekali tau...bukan hari²! wakakaka~  dah kata pemalas nak promosi...underground konon... :p


Aku yakin kalau produk yang dijual tu memang betul² BERKUALITI orang akan cari hingga ke lubang cacing sekali pun! eh! aku bukan lah nak riak ke hape....aku cuma bagitau Nutrimoist ni memang sangat amazing!! aku sendiri pengguna Nutrimoist....dari sejak peknen (sebab nak hilangkan stretch mark) sampai sekarang.... *wink*


banyak kegunaan Nutrimoist sebenarnya...meh aku cuba kongsikan apa yang aku tahu....   :)


FYI....  :)



Selain untuk elak stretch mark, fungsi utama Nutrimoist ialah untuk mengurangkan lecur pada kulit badan...ia menyerap haba....kalau korang terkena air / minyak panas atau segala benda panas terkena kat kulit korang, cepat² tepek Nutrimoist....insyaAllah risiko kulit melecur, berkudis dapat dielakkan...


Kalau nak tepek kat jerawat pun boleh....aku tak jumpa pulak testimoni buyer yang memang guna Nutrimoist untuk jerawat....hikss~   :p


More, Nutrimoist ni tak bahaya jika termakan / tertelan especially to babies and kids...kalau ada bekas gigitan serangga, gatal² kat badan anak aku memang aku sapu je Nutrimoist...kalau dia usik² lepas tu masuk tangan dalam mulut aku tak risau pun....benda tak bahaya kan...kalau korang pernah dapat bad effect dari Nutrimoist sila buat aduan di HQ, Wisma CNi di Glenmarie, Shah Alam....mungkin akan dapat pampasan apa²...   :)


Baru² ni one of my customer share testimoni yang super amazing!! dia cakap dia bagi mak dia Nutrimoist sebab kaki mak dia bengkak...aku tanya la kenapa dengan kaki mak dia?? so ni jawapan beliau....



Alhamdulillah...segala puji bagi Allah....hanya dengan kuasaNya baru lah terjadi hasil yang diceritakan....kun fa ya kun....andaikata kita dah usaha, tapi masih belum nampak hasil mungkin Allah masih menguji kita....wallahualam...dan dengan hasil yang amazing itu, cik Mardiana beli lagi 2 tube (kecil) Nutrimoist...! 1 untuk diri dia sendiri, 1 lagi untuk kakak dia....wow!!


Bawah ni pula video mengenai kehebatan Nutrimoist....  ^_^




so macam mana?? apa pandangan korang pasal Nutrimoist?? hihi~  aku perasan ramai jugak kawan² aku pengguna Nutrimoist...dorang lebih lama kenal Nutrimoist banding aku....tapi dorang tak pernah tahu Nutrimoist ni produk keluaran CNi...hahaha~   comel betul kawan² iols ni tau! :p


So...........


Untuk pembelian, hubungi saya di ctliyanadmib@gmail.com
boleh juga call/sms/wassap: 0133618800


Harga:

Tube kecil (50g): RM85 (exclude postage)
Botol Besar (120g): RM198 (exclude postage)





p/s: Sharing is S.E.X.Y!!  (^^,)

 Terima kasih sudi membaca!

2 comments:

Unknown said...

gempak siot... macam ke Indon dah customer cari ko yea...

Nana Liena said...

macam bagus ja produk ni ya kak..,,uka pun dah naik jerawat,,nak try beli duit nan hado..ehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015