Jan 16, 2014

Berendam untuk Kali Terakhir~

Assalamualaikum...


Hari terakhir di Gold Coast Morib...pukul 9am kot baru terhegeh² turun breakfast...muahaha~  dasat penangan theme park...sakit² badan aku dibuatnya....aku bukan swimming sangat pun...takat rendam², basahkan badan je...tapi maybe sambil mendukung Zafirah...tergeliat urat aku...kahkahkah~  nampak nau simptom penuaan~   :p



Zafirah makan cereals je...puas paksa dia makan....dia takmo...duk ratah cereals and minum susu je...adeyy  apesal tah bila makin besar selera dia mengada² sungguh! aku yang risau dia kebulur, kelaparan....hehh~  -.-'


aku makan kuey teow (feveret) and benda² lain lagi...kuey teow dia sedap sebab tu aku snap...bahaha  :p


Kitorang makan sambil ngadap theme park...seawal pagi dah ada orang mandi manda...Zafirah pun sibuk ajak mama mandi jugak!! grr~   agaknya sebab tu kot dia takmo makan...otak dia duk fikir mandiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii je   (-_-")


So baiklah...lepas makan terus terjah theme park...  ^_^


rendam² gitu je...dah sampai theme park tiba² je Zafirah jadi pendiam....hehh~  aku tak mandi masa ni....malas dah nak tukar² baju bagai....papa sorang je duk melayan anak....sebab tu kot Zafirah macam boring...kehkeh~  :p


Then papa ajak Zafirah naik slide...weeeeeeeeeeeeeeee~ 




pasrah sangat muka Zafirah kan?? tahan gayat kot? huhuhu~   3-4 round jugak la dorang layan slide...dalam pukul 10 lebih gitu naik bilik...nak packing barang....pukul 12pm dah nak check-out....


Aku rasa, ni lah kali pertama kitorang tak extend time untuk check-out...biasanya pi mana² hotel mesti extend time sampai pukul 2pm....tapi sebab Gold Coast Morib ni tak best...tak sabar sangat rasanya nak balik...HAHAHAHA~ 


Time check-out papa terjah lagi manager hotel...bebel² buat kali terakhir....dan baru lah aku dengar manager tu apologise! hehh~  sejuk sikit hati bila dengar dia mintak mahap! herm...


oke habis dah cerita pasal Gold Coast Morib....terpulang la masing² nak nilai tempat ni macam mana...ada setengah orang elok je pengalaman pi sana...mungkin la nasib aku tak berapa baik kan....tapi ramai jugak aku baca yang senasib dengan aku....so...rajin² la mintak testimoni orang lain pasal tempat ni....testimoni aku dah tentu lah negatif manjang! mihmihmih~


kbye! (^^,)






p/s:  rasa macam hari jumaat  :))

 Terima kasih sudi membaca!

10 comments:

Fazlina Ridzwan said...

baru je plan nak g gold cost...terus kensel laaa camni...tp tgk theme park pon mcm x menarik jaaa...

Anum said...

biasa je tempat dia anum pun dah pg

Puan Eka said...

tengok muka Zafirah naik slide tu. time nak sampai bawah muke redha je dik heheheehe

Unknown said...

Yeahhh.....nasib baik la kuetiow goreng tu pembuka selera makan yekkk

careno said...

Knape gmbar ujang nmpak behave sgt... dgn kitorang dh mcm budak terencat akal.. kata makcik zimbo... hahaha...

Chekgu Azrine said...

terus tak syok sangat nak pegi tau..huhu

Dkna Abza said...

tak bahaya ke zafirah main slide tu... errrk..

Fazleyatul Aini said...

mungkin resort ni sesuai untuk aktiviti mandi manda je kan huhuhu

msredcheesecake said...

macam abah zafirah je yg over eksaited naik slide tu..hhee

aizamia3 said...

Papa Zafirah je sebenarnya nak main menan situ.. tapi diajaknya dak Zafirah.. hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015