Jan 11, 2014

Dah Kenapa Teacher ni ponnnnnnnnn!!!! grr~

Assalamualaikum...


Ekceli cerita ni macam dah agak lama...tapi nak update jugak! hahaha~  kot ada cikgu cikgi taska tersesat baca blog aku...sila amek perhatian! ^_^


Dulu aku pernah buat entry pasal sulam nama kat tuala Zafirah...ada 2 helai towel yang aku sulam...towel² yang ada sulaman ni khas untuk aku hantar ke taska...aku tak suka conteng kain baju anak aku dengan marker pen...tak cantik! huduh!! buruk! selekeh! eeiii tak suka la senang cerita kannn...hihi~


Hampir setahun aku hantar anak aku ke taska....entah macam mana hari tu....masa nak sidai towel anak aku....nampak kesan conteng guna marker pen....darah dah mula menyirap! grrrr




apehal lak ada nama anak aku ditulis guna marker pen kat towel tu (dalam bulatan biru)??!!!!! hoii teacher takkan tak nampak sulaman nama 'Zafirah' kat towel tu (dalam bulatan merah)??? eeiii geram betul....rasa nak rotan² tangan teacher yang gatal sangat duk conteng nama kat towel anak aku tu....dua kali pulak tu dia tulis guna marker??? dah kenapa?? tulis sekali je tak boleh ke??? ingat cantik sangat tulis nama anak aku sampai dua kali gitu???? hehh~  -.-'


Minggu berikutnya, aku hantar anak aku terus aku tegur teacher pasal ni....sistem taska anak aku ni kadang pelik sikit....setiap minggu teacher lain yang jaga....dorang macam rotate lah....minggu ni teacher A jaga group A, next week teacher B pulak jaga group A...and so on....rotate sampai teacher A jaga balik group A....gitu....aku rasa mesti teacher baru kot gelabah sangat nak mandikan budak sampai tak perasan ada nama baik punya aku sulam cantik² kat towel tu....hehh~


Benda ni macam kecik je kan...tak perlu nak marah....tapi aku sentap la jugak tengok towel tu...sebab aku awal² lagi dah set TAKNAK conteng towel dengan marker.... ingat murah aku bayar sulaman tu?? terkilan sangat!  -.-









p/s: Shooping day kat PWTC...Mom & Baby Expo yaw! ^_^

 Terima kasih sudi membaca!

9 comments:

amal said...

lawaak laa kak yanaaa hee. ye laaa kann cikguu tu pun bole plak tak pasannn.

renduuu akak n zafirahh , bilaa nk dpt jumpaa lg. dtg nilai roger laa :)

MAY said...

Hai..mgkn kne bg lg bsr sulam tu

ilyamel said...

haha..menyirap je kan..betul tu, maybe kena beso kan lagi sulaman nama tu..wat kat tengah towel..hehe..tapi mesti lagi mahal kan? jgn mare yana..gurau2 ;P

SeriSufi menyanyi... said...

nampaknyer promote sulaman tidak berapa mnjadi.. or cikgu tu tgk chnatik sangat sulaman tu.. mesti dia ingat, 'brand' ke ni.. hahaha... wahh... ada towel brand 'zafirah'

hahahaaa ... chomeiii

eima said...

hmmm mate die tak nampak ...bajet tu jenama tuala kot ....

mrs kayrul said...

maybe warna oren kot tue cikgu tue tak perasan...

Unknown said...

Hurmmm.... cikgu tu buat backup labeling la tu.... hehehehe...

aizamia3 said...

warna tulisan buat cikgu tu tak perasan kot..
nanti cakap kat cikgu tu bagitahu keadaan sebenar kita nak macam mana.. sekurang2nya cikgu2 tu akan alert..

Unknown said...

next time bagitau je mase bagi towel tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015