Jan 6, 2014

Fire Truck untuk Zafirah?? errr~

Assalamualaikum...



Aku beli kat Daiso....hikhik~  first time beli menan anak kat Daiso....aku pun tak tahu apesal aku belikan fire truck untuk anak dara aku....hahaha~  mungkin nak suruh dia ceburi bidang macam aku kot dah besar nanti???  lepas tu kang ramai salah faham ingat aku kerja bomba....kahkah~   iols jadi consultant dorang je....bukan bekerja di dalam bomba...err betul ke ayat aku tu....?? entah! :p


Papa tengok aku beli menan baru kat Zafirah terus dia mengeluh panjanggggg....hahahahaha~  lepas tu bila tengok Zafirah kemain eksaited siap terkinja² sebab dapat menan baru aku pun cakap la kat papa,


"tak suka ke tengok anak seronok macam ni?? hilang tau semua penat, stress seharian....takat labur RM5 kat Daiso tu apa lah sangat...compare dengan kebahagiaan anak...hehh~  priceless!"


papa diam je dengar tarbiyah bini dia.....wakakaka~   ada betulnya kannnn hujan iols iteww??  (^^,)



Aku post gambar fire truck kat FB ramai pelik...apa ingat boboy je suka main truck?? gegurl pun suka hokay! hakhakhak~   Zafirah memang suka mainan beroda....car, train, truck...you named it! janji beroda memang dia suka! aku?? apa yang anak suka, aku OK jeeee....janji tak mengkopakkan poket mama papa udah lerr....  :')


eh lupa....adik aku cakap dia pun nak belikan menan fire truck untuk anak aku....dia nak beli kat Hamleys, London (sebab adik aku study kat sana)...err kalau fire truck tu lagi ohsem beli lerr....ai tak kesah je simpan koleksi fire truck kat rumah niii....hikss~   :p


Anak korang suka menan macam mana??  :)







p/s: meeting sepanjang hari...nasib esok cuti....holiday yaww!! ^.^


 Terima kasih sudi membaca!

7 comments:

Anum said...

nak satu :)

Chekgu Azrine said...

Aish suka tgok tayo hi5 chiro..huhu..menan ni kurang plak

Unknown said...

Anak akak Mikhail ni suka mainan yang boleh ketuk2..pukul2,dan yang boleh gigit2 seperti patung monyet.habis mulut monyet dia gigit..heheh...

Fendi BL036 said...

salam 2014..
selamat tahun baru...

ermmm...masih jauh lagi untuk anak bang fenn miliki benda2 nih..hehehe
expected 21/2 ni due utk menjadi seorang ayah...insyaAllah...

eima said...

tak kisah la mainan pe pun janji dpt buat minda anak2 berkemabang kan ... anak ai suka semua jenis mainan ... kadang tu aku pun jd mainan diorg ... selamba jadikan kaki aku mainan diorg ... aku tgh baring bengkokkan kaki aku ... dan kaki dah jd terowong diorg

Unknown said...

lepas nie makin banyak la koleksi mainan si Zafirah tu....

aizamia3 said...

Dak Kakak minat mainan gegurl..
Dak Adik biasalah.. mainan lelaki..
Dak Nuha.. saki-baki kakak dgn adik punya huhuhu..
Maknya dulu lebih suka mainan lelaki.. hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015