Oct 22, 2010

Lontaran Yang Mantap

Hari ni masa kerja aku banyak dihabiskan kat site...buat inspection...means kena make sure semua material yang ada kena mengena dengan M&E berfungsi dengan baik ketika kebakaran terjadi...well kitorang kena buat check up dulu before Bomba sendiri yang datang untuk check bangunan tu selamat ke tak...sebab Bomba yang nak keluarkan surat approval sume...

Site kali ni kat Giant Kemuning Utama...Alhamdulillah perjalanan kami dimudahkan...tak sesat pon...wewwiitttt~  ^_^   Kali ni memang lamaaaaaaaaaa stay kat site...sakit kaki berdiri lama²...terus terbayang massage kat Thai Odyssey..ffuhhh~  =_=  

Lepas habis inspection, pergi Kelang...member aku nak amek stock foot patch...okeh pada sesiapa yang ingin membeli foot patch yang murah sila lawati blog beliau...Diana2u  *woit takde komision untuk aku sket ke?lalalalala~  =P*

Sementara tunggu member dia, aku ternampak lah orang membaling² kertas ke setiap rumah kat kawasan tu...ingatkan baling newspaper ke...ghopenye fliers daaaaa...ala macam iklan² yang korang selalu jumpa terselit kat pagar rumah tu, tak pun kat wiper kereta, tak pun terselit kat pintu kereta....haaaa paham?? huhuhu~






Siap naik Toyota Hilux lagi kaoooo...biasanya aku tengok orang distribute fliers berjalan kaki...1st time lah jumpa yang naik Hilux, lepas tu main lontar² kertas...caya lah! aku ghase company dorang ni memang dah hebat lah...sebab tu boleh naik Hilux untuk edarkan fliers...ngee~

Hebat kan??


baik cakap hebat cepat...



cakap hebat sekarang!!



*lempang*  @_@



Rasa bertambah malas nak kerja...dah la hujan tadi..sampai opis kul 3pm...pukul 4.30pm nak balik dah...aku nak ikut ayah aku pergi Kuantan...yeayy~  oh bukan berjalan ponnnn...ayah aku nak jumpa kawan dia...then mak aku pun ikut sekali...well mak aku memang sukaaaaaaaaaaa follow ke mana sahaja yang ayah aku pergi...holiday katanya...ceh~

So dorang tak bagi aku tinggal rumah sorang-sorang selepas insiden itu...baca SINI....(-_-)


Maaf sangat kalau tak sempat nak jengah blog uols balik k..yang mana tinggal link tu...yang follow tapi lupa nak follow balik...ada masa saya terjah balik k...buat masa tak sempatttttttt!! tsk tsk~  teringin nak baca update dari korang...ish..sabo naaa...aku still akan terjah...cuma cepat atau lambat je bezanya...mmuuaaaaxxxx!  v(^_^)



Happy weekend to all!!  \(^_^)/

15 comments:

Unknown said...

baling2 sekali kena pasu bunga orang..
tak pun kena cermin..
benda tu beratkan..
kalau ringan bila baling dia tak boleh pi..
ha..sape nak jawab..

Anonymous said...

baling anjing la besh~
miahahahaa

Unknown said...

mmg hebat baling2 cenggitu~ hhohoho

Fitrah Adnan said...

keje camtu msti best..dapat lepas geram..bygkan muka mush..baling!!1 grr xkan prnah tensyen lagi...keje yg bgys..hohoho

Along Tapa said...

tu ko kompem ke company dia bagi keta??ke hilux tu tolong tumpangkan jek sbb kesian tgk org yg bg fliers tu jalan tgh2 panas??

i lom update la u...nnt i update ek...hahaha...marah dak encem...

Gorengbaek - Benda-benda yang Along pantang masa makan

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

mak N pak hang tu nak jodoh kan hang dengan anak kawan lama depa tu... muwakakakaka..... hang jaga².. nanti kene kawen paksa... @ dipaksa kawen....

Tieah Madian said...

Yg baling2 tu salunye sale kat shpng cmplex la, sale kat kdai perabot la, mcm2..
Tu yg kat umah..
Luar rumah plak, tgh parking keta mn2 tetiba je ade krts kat cermin keta depan tu..
Igtkn saman ke ape..
Rupanye suruh buat loan..

black_mel said...

dia buat part time tu..full time dia contractor..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

BALING AJE BOS TEMPAT AWAK KERJA BILA BOSAN..KAN KAN BEST

Mr feckry said...

masuk lempar cakr baghuis ni

Duniakuabstrak said...

tak hebat

cepat lempang aku!!

haha

Fazleyatul Aini said...

hebat !!!

(sambil jerit2 dan goyang gerudi)

R.A said...

sgt hebat la..two thumbs up!..ngeh22

R.A said...

sgt hebat la..two thumbs up!..ngeh22

BENA said...

makin busyyy sis skgggggg. heeeee~

xpe2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015