Oct 10, 2010

PINK SPECIAL GIVEAWAY


:: klik gambarajah untuk melawat blog penganjur ^_^ ::




Contest anjuran sis gojes lagi cute dan meletopss! wewiittt~  *oke tak bodekan itu?*  ngeee~   Macam dah lama aku tak join contest...dah berkarat otak ni nak mengarang ayat² yang super duper cool dan menarik macam Hanis Zalika  *wink*

Contest ini diadakan sempena Breast Cancer Awareness Month dan Kempen Reben Merah Jambu di blog sis MDT  Apa kata kita ramai² tukar template blog kepada warna pink...?yeayyy~  ^_^



Syarat-syarat contest terdiva ini adalah seperti berikut:

1)  Jadi followers dan terus setia follow setiap entry² beliau (lamaaaaaaa dah follow blog sis..hehehe~)

2)  Tak payah letak gambar...tapi lebih afdal kalau letak gambar MDT...  (awal² entry ni dah ada wajah ayu sis...ngee~)
Then buat entry ringkas, padat dan sendat, kenapa blog makdaraterdiva ini blog sedap??

Setiap kali saya masuk ke blog sis, jiwa saya pasti tenang kerana deco pada blog beliau menggunakan warna pink...macam blog ai juga...ngehehe~   Kisah-kisah di blog beliau semuanya mengenai pengalaman hidup beliau dan perkongsian dari pemerhatian beliau sendiri...simple tapi padat dengan informasi...contohnya bila beliau menulis entry mengenai gosip yang menyatakan Justin Bieber sebenarnya berumur 51 tahun..!! eh kalau beliau tak tulis entry tu, mesti aku tak tahu pasal gosip tu...aku minat wooo dengan Justin Bieber..comel..awww~  =p   Itu cuma satu contoh sahaja...banyak lagi entry best² dan sedap yang ada dalam blog beliau...lagi sedap bila beliau menceritakan tentang makanan...nyumm~  
Lagi satu beliau telah mempengaruhi saya untuk meletakkan icon smiley yang comel macam ni --> "=P"   dengan banyaknya di blog saya...tee hee~


3) Tarikh tutup ialah pada 31/10/2010....the clock is ticking...cepatan!!!

4)  Hanya 10 orang pemenang akan dipilih....sis pilih la saya juga sebab blog saya juga sedap O_o'

5)  Hadiah adalah special, yang pasti BUKAN bra pink...hehehehe takpe takpe..saya dah ada bra kaler pink...lalalalala~

6)  Ada kejutan istimewa pada sesiapa yang lahir pada bulan Oktober (Octoberian)....kejutan bai!! baik join cepat!! ^_^









p/s: So far baru sekali je kut menang contest through blogging ni...teruja ouh kalau menang contest sis ni...hehehe~  Harap entry ini lulus dengan cemerlang nya ye sis!! *wink²*


p/s:  Dak encem saya jual bunga sempena convocation kat UPM sekarang ni...so kalau korang ada kawan² atau relatives yang sedang ber-konvo sila ke gerai nombor 4 untuk beli bunga oke!  ^_^

12 comments:

NER said...

sempat lagi mengiklan tue... hehe

Along Tapa said...

bukan ke nampak jambu kalo aku join...haha...so taknak join...hehe~~~

Gorengbaek - Mari membudayakan bahasa melayu

Duniakuabstrak said...

sebab ko best sengal2 ubi aku sokong ko

go yana go!!!

Fazleyatul Aini said...

gud luck !!
mari kita bodek kak gojes puas2 supaya kita dpt menanggg
ahahahahah

yanamib said...

:NURULekmiRabat:
alang² menulis..hehehe~ =p

yanamib said...

:Along Tapa:
jambu=comel..ko kn suka nk rebut title comel tu..lalala~ =p

yanamib said...

:DuniakuAbstrak :
masehhh masehhh ^_^

yanamib said...

:Lya Colours:
tenkiu...jum bodek jum =p

Kak Amy said...

salam..

good luck ya..

yanamib said...

:Amy Syaquena:
salam..tenkiu =)

Anonymous said...

alololo comey jer ayat bodek tu..i loikeeee :)

thx for joining & gud luck..ade rezki nanti sure bole menang.. :)

yanamib said...

:makdara TERdiva:
hehe thanks sis =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015