Oct 19, 2010

CONTEST MORTAR BOARD : The Beauty In Ugly


:: klik gambarajah untuk melawat blog penganjur ^_^ ::



Contest anjuran Edy dan tag yang dianugerahkan oleh Nabilah...hehe terima kasih sudi tag saya...^_^

Contest ni juga merupakan contest yang paling mudah untuk disertai...just upload gambar yang kita rasa paling cun, unik dan meletoppss time convo...kalau belum convo atau takde gambar konvo, boleh buat ucapan ala ala menteri ke...terpulang pada kreativiti masing² hokayy...janji tuan penganjur suka baca ngomelan korang tu...huhuhu~

Aku ni dikira graduan yang dah basi sebab aku convo bulan 8, 2009...tapi gambar² yang ada aku anggap sangat macho la...wewiiitttt~ juling mata duk pileh mana yang terbaekkk untuk dipertandingkan @_@
Dan akhirnya gambar kat fesbuk jugak menjadi pilihan...weeeee~


**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**

**




Bear besar, pemberian dak encem yang tak berapa nak ikhlas kut..sebab tu dia ketuk pale aku..huk huk huk~
bear yang aku pegang adalah pemberian bakal mak mertua...erk! O_o'
Sampai sekarang bear tu masih dalam plastik..sayang nak bukak...takut berhabuk  ^_^



Dalam famili belah ayah aku, aku ni cucu pertama yang konvo *vangga  hinssfff~*  atok nenek aku sume datang lah time ni...suka suka suka!! ^_^

Dengan ini saya tag beberapa kawan² saya yang rasanya sudah konvo dan hebat memberi ucapan sebagai penutup entry...teehee~  =P

1.  Dayah

2.  Su

3.  Shitah

4.  Tieah 

5.  Meo



12 comments:

SUHAIDA said...

TENGAH CARI GMBAR LG...HIHI

Silver_Thought said...

wah...letak gamba pakai baju tido beserta mortar board atas kepala hagak2 unik tAk? hehe. bakal menyusul en3 from mE~lalala

Unknown said...

good luck sis..kiutla photo u tu hehe

nabilah_2908 said...

good luck Yana.... ;)

bear tu simpan boleh tunjuk kat anak2 nnti..hehehe... ;P


jom ke APA KATA HATI pulak,
JOM MASAK NASI

Along Tapa said...

aku rasa nanti time aku convo, aku nak tukor mortar board tu jadik topeng batman...agak2 cool tak??

Gorengbaek - Teknik ngorat secara kreatif.....versi Meon

Unknown said...

thanks sbb join contest ni..tunggu keputusannya nnt k..good luck..;)

BENA said...

aduhhh. zra belum kovo. nak bear BESA macam tu jugak laaaaaaaaaaaaaaaaa time konvo. HAHAHAHAA ! =)

Nati nak pakse mama zra beli gtu la. ahahahak!

Tieah Madian said...

Thanx ye yana..
Mmuaaahhhh..
Aku blm konvo lg..
Bru start bljr..
Ngee.. :)
Xpe2, nnt aku bg ucapan yg mantap..

Fazleyatul Aini said...

hah gud luck
byk btol join contest ni
kalo menang share eh
haha
suka2 je nk mintak share

yana lyana said...

eh. page kita sama lahh.
kembar ke? hehehe. :)

yanamib said...

:mizz sue:
sila sila cari..jgn x jmpe ye..hehe~




:sAya ciTAh kAMu sApE..:
unik! tp contest ni bkn utk gbr paling unik derrrr~ gbr konvo paling cunnn! hakhakhak~ =p




:POSH76:
thanks sis...awww~ ^_^




:nabilah_2908:
thanks...
tjk kat anak? haha abes la anak yana geget² bear tu..ngee~ =P




:Along Tapa:
kalo ko yg pakai mmg cool abessss wa ckp sama looo...*wink* =P

yanamib said...

:E.d.Y:
ur welcome...aknku tgguuu =)




:ribena.illina:
wahh paksa tuuuu...x menahan zra niii..huhuhu~




:d_tieah:
ooo yeke..ingt ko udah kojo..hehehe~ wat ucapan mantop² ye =)




:Lya Colours:
sbb ramaiiii wat contest..kunun² supportive lah kn...teehee~ eh share? adiah dia spek ray ban..kita belah dua la eh? O_o'




:butterflyana:
hehe tau xpe..tadi duk usha gak..tp xde chatbox utk ditego..hehehe~ =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015