Sep 13, 2010

Dah Puas Cuti Raya??

3 hari beraya sakan....puas perut aku telan lemang, lontong, nasi impit, kuah kacang, daging masak kicap (aku masak beb!!), macam² lagi la jenis² makanan..... macam tak ingat dunia, semua yang dihidang nak telan!! lepas tu perut meragam...hahaha fadanmukaaku!!   @_@

Terlalu banyak nak dieceritakan...hari raya tak kose aku update blog apa lagi nak terjah blog kawan²...oh bukan tak sudi nak datang, tak sempat maaa...hari² aku keluar menziarahi sanak saudara...harap maaf ye...peace peace! \/(^_^)

Hari ni aku kerja...korang...kerja ke??  well let's join the club of 'pekerja ayu lagi gojes yang berdedikasi'  *haktuih haktuih*

Macam konpius jugak pagi tadi, rasa macam, "yeke hari ni hari Isnin??"   hahaha...jalan lengang...ramai kat kampung lagi kut...erm takpe takpe...aku takde kampung...jadi tak perlu la nak sibuk² cuti macam orang yang ada kampung...lalalala~   dah la pagi tadi hujan lebat...fuuushhh sejukssss...nyaman..mmmm~  ^_^

Gambar pun tak banyak aku amek masa raya...sampai je rumah orang terus campak hand bag merata², lepas tu terus cari makanan...wakakakaka~  memang tak senonoh ye anak dara macam ni...sila jangan contohi saya jika kamu mahu jadi princess!! *wink²*

Lepas dah amek makanan, borak² dengan sepupu sepapat, atok nenek semua, main dengan kanak² yang hyperactive tak hengat dunia asek nak melompat je kerjanya...memang tak ingat langsung nak bergambar...dah nak balik baru teringat...hahaha..too late, too late  T___T    Layan je la gambar yang aku sempat amek...ada setengah dari camera adek aku...belum sempat transfer lagi...later la aku upload ye  ^_^






::  tak menahan kaoooo posing ala ala Rozita Che Wan...miahahaha~  ni la baju raya saya...tema kaler pink oke! aww aww~   haruslah gambar ni jadi profile picture kat facebook...lalalala~  ::





:: with my cute cousin, Aleesya...comel sebab rambut dia kerintingggggggg!  baju dia kaler purple...nak dekat dengan pink jugak, so haruslah bergambar bersama...tee hee~  *tiba² terasa gambar ni lebih sesuai jadi profile picture...oke tukar balik..*  lalala~ ::





:: Hari raya kedua...yang kiri tu adik aku...baby tu nama apa tah..cousin aku tu... 
sangat peramah dan suka senyum, tapi aku tak tahu kenapa bila depan camera dia jadi masam  -___-'
*korang perasan tak muka baby tu macam muka MEO?? wahahahaha~  *apakah?  =P*  ::





:: Raya ketiga...sebelah tu nenek aku...wewiitt~   lupa nak bergambar dengan atok aku....lain kali la aku amek gambar dengan dia..ngee~  tu kerusi urut ye tuan² dan puan²...aku tengah tahan sakit...tapi tersenyum pulak bila adek aku amek gambar...hehehe~  =p  ::





oke itu sahaja update raya buat masa ni....lain kali update lagi..raya kan sebulan...huhu~
Aku pun nak baca gak cerita raya korang...mesti best!


oke chow for now!!  ^_^










p/s::  1st raya aku main mercun beb!! mabelessss~  later aku story pasal tu...weeee~  \(^_^)/


12 comments:

mrnoble said...

aku cuti lagi. yeay! :D

meo said...

vogue nye cik yana... huhuhuhhu

Anonymous said...

hek eleh minah gemuk nie..

Duniakuabstrak said...

haha oit..tak bermaafan dgn aku siap kutuk aku lg ek? hahaha...

mana satu profile poc fb ko ni? smua nk letak

yanamib said...

:Mr Noble:
sila nikmati cuti kamu baik² ye..hehe~

yanamib said...

:meo:
haha yolah tu =p

yanamib said...

:Anonymous:
kurus slh gemok slh..lempang laju² tau la...cis cis~

yanamib said...

:DuniakuAbstrak:
oit aku dah wat entry mtk maap bek punyer b4 ghaye..hahaha~

yg no 2 lah..nmpk keibuan sket..*apakah?* =p

BENA said...

akhirnyeeeeeee update gak pasai raye sis. ah2. pink uuuu~ hahaha~ cantek2 posingan itu. HAHA

yanamib said...

:ribena.illina:
cuti raya haruslah blog pn cuti..hehe~

Fazleyatul Aini said...

perut sy pon meragam
menelan rendang je kan
pedas2 plak tuh
jam perut gua!

yanamib said...

:Lya Colours :
HUHU...tp ada nenek sy ckp rendang xkn skt prot sbb msk dia lama..tah la kn =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015