Sep 27, 2010

Mondayitis~

Monday Blues Comments Codes


Click to Get Code!




Every weekend sepanjang musim perayaan ni, prot aku adalah bahagian badan yang paling sihat sekali...segala makanan yang masuk adalah disponsor sepenuhnya oleh tuan² rumah yang begitu baik hati menjamu makanan² yang ummpphh lazattttttt kaoooo...macam² jenis makanan dan cara masakan ada...burrppp~  Alhamdulillah   ^_^

Aku ni kalau bab makan memang tak pernah menolak lah...aku takkan kecewakan tuan rumah yang dah sediakan macam² jenis juadah untuk ditelan...kalau ada 5 jenis makanan sekalipun, aku akan rasa kelima-lima makanan tu....yummieeeee~  \(^_^)/

Bukan apa weh, nak jaga hati...kesian tuan rumah penat² masak, kena la makan...tak makan kang kecik hati tuan rumah...hehehehe~   *padahal kao memang pelahap!*  >_<

Even aku beraya sampai malam sekali pun, memang aku akan makan semua makanan yang dihidangkan...oke tipu la seMua kan...contoh kalau rumah tu hidang laksa, lontong and nasi himpit, aku cuma akan makan salah satu yang berat lah...setengah orang kalau dah malam² tu jamah kuih² je kan...oh nafsu makan aku memang sangat kuat...lepas makan yang berat, kuih² pun aku telan jugak...nyum nyum....aku ghase kalau tak rasa apa yang tuan rumah masak, esok tu mesti aku menyesal, sampai termimpi² nanti...hahahaha~  *apakah?*



"tak takut gemok ke??"


TAK pun!!! miahahahaha~   badan ai ni dari sekolah memang macam ni je la....sekeping...macam² dah ai cuba buat...makan la banyak mana sekali pun...tak mau dia naik...huhu~  *syukur syukur...metabolisme tinggi kut*  =p



"lepas kahwin mesti naik tu..."

aaAhhHHHhhh  abaikan...!! tah bila la aku nak kawen...sekarang tengah selim melim melantakkkk lah sampai pengsan! kekekekeke~



So kalau ada sesiapa yang buat open house tu boleh la ajak aku...tak rugi pon sebab aku memang suka makan! mana² kenduri atau majlis yang melibatkan MAKAN, aku mesti teruja lah nak datang...bwahahahaha~  =p


Disebabkan itu juga lah, aku jadi menyampah dengan hari Isnin....T__T     prot tengah fully load dengan segala jenis makanan ni sepatutnya dibaringkan je atas tilam yang empuk dikelilingi bantal dan comforter yang lembut...mMmmMMMmm~








p/s:  mukadimah bukan main panjang, padahal motif entry ni kat ayat last tu je...hahahaha~   kesian korang kena baca panjang²....*wink²   \/(^_^)/


24 comments:

Anonymous said...

hai yana..

"makdaraterdivamondayraggae"

:P

Unknown said...

sis u untung makan manyak2 confirm badan tak naik punyer...besskan hehe

nabilah_2908 said...

sm jer mcm adik sy..makan bnyk mana pun badan sekeping gak..huhuh..

ok la tu..time macam ni la kena makan..sementara sihat..bila dh sakit..sure kena berpantang..tul tak.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
SEANDAINYA

peminat_lionteen said...

sejak dua menjak nie, sy bertambah selera utk mkn...

ntah knp...

Tieah Madian said...

Hehe..
Aku baru je smlm g open house umah bos..
Fuiyoo makanan dia mmg lazat2 je..
Perghhh..

yanamib said...

:makdara TERDIVA:
salam..

wah bagus gitu.. =)

yanamib said...

:POSH76 :
buat masa ni best lah..xtau la klu btol org kata pas kawen bdn nek (-_-")

yanamib said...

:nabilah_2908:
btol³..mkn selagi sehat =p

yanamib said...

:peminat_lionteen:
tu tandanya senang hati ^_^

yanamib said...

:d_tieah:
tapau skali x? ngee~ =p

Fazleyatul Aini said...

hurgh perkataan 'gemok' sudah sebati dgn diri ini
hahaha

Fitrah Adnan said...

hahaha..ingat sebab apa..rupanya...tema dia dekat bawah je...xpe2...hehehe...tapi memang ramai orang anti ari senin ni..termasuklah budak sekolah macam saya ni..hehehehe...

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

kalau la selasa adalah hari permulaan setiap minggu.... selasa plak di benci nye...

kalau rabu adalah hari permulaan setiap minggu.... rabu plak di bencinye...

senang cakap hang nih nak jadi macam garfield kot... huhuhuhuhu

yanamib said...

:Lya Colours:
hehe..xpe ada ms lg utk jd kurus..ek? =)

yanamib said...

:Fitrah Adnan:
wah bdk sekola pn anti hr isnin gak eh..ingt org keje je...ngee~ =p

yanamib said...

:dotblogspotdotkom:
haha mmg btol sgt lah tu pacek...ish³..

garfield gemok..sy xgemok..hihihi~ =p

mrnoble said...

cepat la ari jumaat :)

Carnation said...

best wooo hari isnin
stress

Along Tapa said...

haha....cik yana mib dah terpengaruh dgn aku...intro panjang berjela...poin nak sampaikan sikit jek,,,

Gorengbaek - Kalo kita terkena anjing atau babi, kita mesti....

Anonymous said...

ha.. sapa2 yg larat makan tu bedal je la.. kang sampai waktu dah tak boleh bedal semacam lagi kan...

yanamib said...

:Mr Noble:
btol²..huhu~

yanamib said...

:six.september =_=:
aaa xsuka stress...T_T

yanamib said...

:Along Tapa :
ceh mana ada aku tiru ko..lalala~ =p

yanamib said...

:abgreds:
betul³...makan selagi ada selera..huhu~ ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015