Sep 12, 2010

Ucapan Raya YanaMIB

Ini adalah sticky post sampai hari raya ke-4.....kot...sila scroll down untuk entry baru...masehhh!~



:: aku curik dari blog Adiwidget...banyak widget hari raya yang comel²..pi la terjah blog dia..yang kakak upin ipin kat belah kiri bawah blog aku ni pun amek dari blog dia..comel kan?ngee~ ::




Lagi sehari je nak raya...hari ni dah ramai yang kerja half-day..semua dah ready nak balik kampung...esok kompem tak ramai yang online...orang² yang tak reti amek cuti macam aku je lah layan internet besok...ngee~

Jadi dengan vangganya aku memberi e-kad raya pada kamu kamu yang terjah blog saya...sila sila amek *ramai yang buat kad raya, aku taknak la ketinggalan kan...hehehe~*  Cuma tahun ni aku takde tepek muka aku and dak encem...macam malas nak edit..maklum lerr muka tak berapa nak comel macam Lisa Surihani dan Awal Ashaari wewiitt weewiittt...jadi makan banyak masa untuk edit gambar je...lalalalala~








Ampun maaf kalau ada entry atau komen² aku yang menyinggung perasaan korang...takde niat pun nak sakitkan hati sesiapa....aku cuma tulis apa yang aku ingin luahkan...peribadi aku....ikhlas! *mintak halal ye gugel aku cilok gambar² atas ni pastu edit² buat hakcipta sendiri..huhuhuhu~*

peace peace!  \/(^_^)


oh kad raya korang aku tepek kat SINI ye...=)








16 comments:

Unknown said...

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin yer...ya ampun yer kalau ada yang terlebih sudah selama kita berblogging ni..

Psst:Samalah kita...me pun tepek jer gambo bukan raya...jenuh nak ngedit hehe

nabilah_2908 said...

Selamat Hari Raya Yana.... :)

main mercun biar la berpada2..jgn sampai masuk dlm buletin utama dah la yupp..hehehe... :)


jom ke APA KATA HATI pulak,
BUAT KALIAN SEMUA

zuar said...

Selamat Hari Raya CIk Yana..Maaf Zahir Batin..huhu

http://zuarxpdc.blogspot.com/2010/09/proton-waja-baru-macam-mitsubishi.html

Tieah Madian said...

Selamat Hari Raya Yana..

Anna Boleyn said...

selamat hari raya..

mintak maaf kalau de salah and silap. :)

Along Tapa said...

Selamat raya gak ek cik Yana...skang kita mintak mahap...lepas raya kita gaduh balik...lepas tu mintak mahap balik...best kan??? :D

Gorengbaek - Benda yang amat berat

R.A said...

yna smbut rye kat mlk ke..jmput la dtg umah...selamat hari rye ...

mrnoble said...

jgn main mercun, nnti kene tangkap. haha! :p

selamat hari raya aidilfitri!
maaf zahir batin :D

BENA said...

xpe2. zra teman sis men internet. zra 29 jam de depan internet. hahaaha.

alaaaa zra pon xsabo nk g mlake. sob3!! =D


selamat hari raye yeee sis! heee


duit raye de peruntukan tuk zra x?
HAHAHA

Wan Gerrard said...

Selamat Hari Raya ^_^
maaf zahir batin

hamzah ian said...

ngeh2... raya oi!!!

Rinna said...

Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin .. Yana.. Moga bergembira dihari raya ini bersama keluarga tersayang..

Anonymous said...

slamat hr ry:)

slamat hr ry:)

slamat hr ry:)

MiMiEy :) said...

selamat hari raya :)

syahira ariff said...

kat fb ramai yg tag kad raya utk kita kn
byk sungguh notification fb ku
-____-! fuhhh

kampung kak yana kat mana ya?
or taun nie pegi beraya umah dak encem?wink wink

Fida Husain said...

salam . awak , selamat hari raya ya . maaf zahir dan batin .
seronok kenal awak sebagai rakan blog :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015