Sep 3, 2010

Bukan Typo Rupanya @_@

Kelmarin aku ada tulis entry pasal typo...boleh rujuk di sini jika kamu sudah hilang ingatan...eh bukan bukan..saya memang tak harapkan pun kamu ingat semua entry saya...saya bukan Erra Fazira atau Britney Spears...memang tak berbaloi untuk diingati *tacing tacing*

ehem ehem...pada permulaan entry saya ada upload satu gambar yang ada tulis perkataan "kontol"....terus terang saya katakan, saya TIDAK terfikir pun untuk search kat Google makna perkataan tu...saya cuma fikir itu cuma masalah typo....

Sekali terbaca pula komen dari Kap...





Menurutnya, kontol adalah perkataan dari negara seberang yang bermaksud sesuatu yang tergantung dan berada di celah kangkang seorang lelaki...


HAHHH!!!  sekarang kamu kamu faham???


waduh waduh...jijik bangattttt~  aku ada juga search kat Google, ternyata perkataan itu memang wujud!! cis CIS CISSSSS....ternoda kesucian minda aku nyah oiiiii~ -____-'

Serius weh aku tak terfikir pun perkataan tu memang wujud...nampak kan bukti betapa suci dan inesen nye jiwa dan pemikiran aku?? miahahaha~ *motif highlight?*

Terima kasih Kap atas komen kamu...kalau kamu tak bagitau sampai bila pun saya tak tahu makna perkataan lushah tu...^_^

Kalau sebelum ni aku tepek gambar tu dengan tumbesaran yang maksimum, kini aku kecilkan saja...malu oke!!! tsk~



 :: Kena isukan pada semua kontraktor untuk letak sign macam ni kat tapak pembinaan...hehe~  ::



Masa buat inspection tadi aku tengok dah takde sign tu..maybe dorang dah buang...aku pulak yang jadi malu nak tengok muka dorang...jalan pandang bawah je...sambil otak ligat berfikir.....

"dorang ni gila sex hape..tapi tak nampak pekerja perempuan pun...maknanya yang tulis tu adalah lelaki...ke dorang ni gay??"  bisikku di dalam hati...


haish...songsang dah ni....takmo pikir takmo pikir...astaghfirullahal'azimmm~







P/S:: Tiba² mengidam ice cream coklat....nyummm~  \(^_^)/



32 comments:

SUHAIDA said...

perghhh...baru ku tahu..

cha said...

hahaha bahaya bahaya.kalau kita gampang tu tak elok kn ckp.kt indon gampang tu bagus

hamzah ian said...

kah kah kah.. tapi sebut ayat tu macam best je.. hoho

Fazleyatul Aini said...

hahaa dah tau pon apa maksud perkataan tuh sebenar nya
tapi x sampai ati plak nk tulis kat komen smlm
kang kurang pahala pose
hahaha

zuar said...

hahaha..macam2..nasib baik org lain xtau kn..hehe

yanamib said...

:mizz sue:
sama la -__-

yanamib said...

:cha:
tu lah..len² bhs dorg ni..ish kena belajar lg..ngee~

yanamib said...

:hamzah ian:
best??cett..kurg pahala pose..huhu~

yanamib said...

:Lya Colours:
hehe..mende² cemni seswai laki kut yg tegur..mmg sensitip ni =)

yanamib said...

:zuar:
tu lah..dorg yg tau pon segan kot nk ckp..ngee~

nabilah_2908 said...

hahaha...baru tau apa mksud kantol tu...


jom ke APA KATA HATI pulak,
DOA QUNUT

syirakhalid said...

HAHAHAHAHA. ghupenya kontol tu adalah.......hehee

BENA said...

hahahahaha! kre kte same la sis. xtau. kre kte ni same2 suci dan inesen jjugak.. HAHAHA

*ek elehh nk jugak ek*

Tieah Madian said...

Huahuahua..
No komen..
Perghhh, nasib baik ade yang bgtau maksud sebenar..
Kan..

mrnoble said...

haha! terkantoi lak :p
tp kalau tak tau takpe :D

IntanBerlian said...

huhu yana. hmm mula2 baca aku dah senyum sorang2. hmm yang aku tahu tu cam bahasa pasar la.. bahasa yang orang kampung selalu guna kalau nak sebut2 benda2 ni...

Kap said...

tak apa lah.
benda tergantung tu suci sifat sebenarnya.
tapi tak tahu lah niat si penulis tu.

just ignore.
kalau dilayan, nanti menjadi jadi.
keep it cool.
buat macam biasa.
jangan pandang bawah nanti nampak KONTROL ;)

ok. peace.

Along Tapa said...

perkataan tu mmg aku dah tau...aku ingat ko perasan masa aku komen tu...haha...

apa ko nak malukan pulak..bukannya diorang tunjuk bendalah tu kat ko...huhu

Gorengbaek - Cerita saksi pembunuhan

Anonymous said...

lorrrr.. ingatkan tau aritu..mmg K**** tu benda tu..

x pe..tu pengajaran berguna..len kali bole guna lg...larikkk :P

Fida Husain said...

salam . alamak . apakah . fida terngeri sedikit . heheh . okay . dah thu .mintak2 lah tak tersalah sebut perkataan kantoi . hehe .

Anonymous said...

hahaha...
br la lionteen tau..
euwww..
geliksss!!!

yanamib said...

:nabilah_2908:
kita serupa =)

yanamib said...

:syirakhalid:
tettttt~

yanamib said...

:ribena.illina:
haha tu lah..kita mmg gadis suci lg inesen =p

yanamib said...

:d_tieah:
hehe tau xpe..klu idak syok sendiri je tulis =p

yanamib said...

:Mr Noble:
hehe dimaapkan eh sbb terlalu inesen..ngee~

yanamib said...

:IntanBerlian:
oo ada membe aku ckp org jawa slalu guna word tu..tah la..yg pasti aku mmg br tau makna dia..huuu~

yanamib said...

:Kap:
org tu mmg terslh tls kut..xpun dia tls utk suka² ke..sbb construction site kn..dia nk insult siapa pon kt c2? hehe~ ^_^

yanamib said...

:Along Tapa:
aku agak pelik dgn komen ko..tp aku blur..eh gadis suci kn..mana pk kotor² ni..muwakaka~ =p

yanamib said...

:makdara TERDIVA:
wuu mmg xtau..sob sob..

nk guna lg??hahaha...not allowed! =p

yanamib said...

:Fida Faizal :
tu lah pasni kena make sure x slh taip..wat malu je kang =)

yanamib said...

:lionteen:
sgt gelikss dan jijikss...hehh~ -__-'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015