Sep 28, 2010

AAAaaaAAaaAAaAaaAAaaaaa...

letiihhhhhhh~

sampai² opis terus dapat arahan,

"pukul 10am pergi site visit kat Grand Saga, Cheras oke..."

"lepas tu pergi Kepong collect cek ye..."

Fine!  

T_____T


Disebabkan tak familiar dengan area² tu, makanya kena la tawaf banyak kali...

tapi takde la teruk sangat tawafnya...

sebab dah study jalan kat Google map dulu...huhu~

nasib ada pacek gugel oke...

nak harapkan GPS??  huh!

macam company nak belikan...hahahaha~

gurau² je ye...sila jangan report pada bos saya..  =P

aku bukan pergi sorang pun!  member aku yang drive..kecoh je lebih...(-_-")

lalalalalalalala~


Sekarang saya ada banyakkkkk kerja...

manager nak tengok progress esok!!




Well, biasalah staff yang jarang-jarang busy,

bila sekali busy kalut bukan mainnnnn...hihihi~

layannnnnnnnnn~



maka dengan ini saya menyusun 20 jari (termasuk jari kaki) untuk memohon maaf pada kamu kamu semua kerana saya tak dapat nak blogwalking sangat pada hari ini...jika berkesempatan saya cuba juga melawat blog kamu dan membaca segala kisah² luahan hati kamu *wink²*


papai~




28 comments:

Mr feckry said...

rilex...i love my job

Unknown said...

takper sis fokus keje dulu yang penting update hehe

nabilah_2908 said...

faham keadaan kamu..

terasa lak part

staff yg jarang2 busy..sekali busy..sampai tk cukup tangan..

sama lah kita... :)

take care...(^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
MAJLIS PERTUNANGAN

yanamib said...

:Mr feckry :
kata² semgt tu..hehe~ =)

yanamib said...

:POSH76:
hehe tau xpe...kerja+blog = awesome! ^_^

yanamib said...

:nabilah_2908:
hehe thanks =)

SUHAIDA said...

JOM LA JOIN HANYA LETAK GAMBAR YANG CANTIK!
http://suhaidasupalio.blogspot.com/2010/09/peraduan-memori-di-pagi-raya.html

Along Tapa said...

hah??ko takleh nak blogwalking??terasa kesunyian sikit...ahaha

Gorengbaek - Cerita seram di hari selasa

dodonut said...

aku suka ko bz...wakaka..aku tak bz skang..bos g jepun..

Mrs Nurul said...

amboiii busy nyer ko !! sabar je la k !! ;)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

tempat jem teruk tu...err jangan lupa bawak roti

mrnoble said...

gugel map kadang2 tak lengkap aa. beli je peta klang valley yg lengkap & tebal tu :p

Anonymous said...

lionteen pun agak bz n tenet sgt slow..
jarang dapat jengok blog yana..
sorry:)

JULYA said...

julya paling suke pergi site vst, beli n hantar tender area KL.pastu g lah merayau.hehehe

yanamib said...

:mizz sue:
gbrnya dh ada..tp lom sempt nk publish lg..hehe =)

Fazleyatul Aini said...

kite pon busyyyy
uuuwwaaaa

yanamib said...

:Along Tapa:
ceh bkn dh lama ke x update..haha =p

yanamib said...

:dodonut :
cis cis cis..klu x bz pi update blog ko tu ye..hohoho~

yanamib said...

:░♥si lampu neon♥░:
sekali sekala je pn bz..huhu~

yanamib said...

:b.r.u.t.a.l.s.o.l.o:
time ofis hour xjem pon..hehe..

yanamib said...

:Mr Noble:
kira oke la tu..xpenah sesat lg ikut gugel map..huhu~

yanamib said...

:lionteen:
that's oke..yana pn ssh nk tgk blog lionteen..sob sob -__-

yanamib said...

:JULYA :
klu xde keje kt opis mmg best jln²..tp klu bykkk keje kt opis..jd letih kuar² ni..tsk -__-'

yanamib said...

:Lya Colours:
jum bz sama²...*wink* =p

Duniakuabstrak said...

yana sengal

oit bizi sangat la tu konon nya

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

selamat menyibukan diri... huhuhu

yanamib said...

:DuniakuAbstrak:
suka je ko mukadimah ckp aku sengal..cis cis cis..

mmg aku bz la..pekerja berdedikasi mmg cenggini..lalala~ =p

yanamib said...

:dotblogspotdotkom:
masehh pacek..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015