Sep 4, 2010

BILA IntanBerlian BUAT KONTEST, GAMBAR MAKAN PALING SEDAP!


:: klik gambarajah untuk melawat blog penganjur ^_^ ::




Kali ni join contest yang seakan akan meniru gaya Maria Tunku Sabri ketika beliau mengacarakan rancangan Jalan-Jalan Cari Makan...terus terang aku katakan, memang terliur bila tengok dia makan...penuh berselera dan menikmati setiap rezeki yang dihidangkan di depan matanya...disebabkan dia lah, banyak toke² restoren di Malaysia menjadi kaya...!! huhuhuhu~

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai contest ni, sila klik pada gambarajah di atas...masehhh!
Dan inilah gambar yang akan aku pertandingkan....wewiitttt~











Ini ialah Sofiya...my beloved cousin..dia memang suka makan..sebab tu dia gemok!! wakaka~
Kalau orang tengok aku yang makan, memang takde nafsu pun...walaupun aku makan agak banyak memang tak padan dengan saiz perut, tapi tak mampu untuk buat orang lain terliur sama dan terasa mahu join sekali aku makan.....-____-'

 Disebabkan itulah saya cuma mempertaruhkan gambar cousin saya yang gemok lagi comel....hehu~ \/(^_^)

Ini pula slogan yang direka khas oleh saya bagi memenangi hadiah yang diimport dari India..!!  saya ulangi, hadiah dari INDIA!! India oke!! korang paham takkk?? bukan masjid India atau Jalan India (ada ke?), tapi negara India!!  ingat senang ke nak dapat barangan dari India...korang pernah dapat ke?? aku tak pernah pun, jadi aku agak excited!! bwahahahaha~


"SAYA PALING SUKA ENTRI INTANBERLIAN YANG sempoi lagi gojes KERANA ia akan membuatkan saya terasa seperti ingin terbang ke negara India...tetapi disebabkan saya tak mampu untuk beli tiket penerbangan ke sana makanya saya cuma membaca entri² beliau yang menceritakan suasana di India..dah macam tengok rancangan dokumentari seperti Travel and Adventure Channel di Astro....menarik!"



oke itu sahaja idea yang mampu saya luahkan dan sangat berharap akan menang...aku ghase tak ramai yang join jadi peluang untuk menang adalah cerah!! yeayy!! \(^_^)/








P/S:: Hari ni berbuka kat Restoren Mohd Chan Abdullah lagi...nice! ^_^



24 comments:

nabilah_2908 said...

hehe..cute gak gambr ni..good luck.. ;)

mrnoble said...

haha!
setuju tu! mmg takleh lawan style maria tunku sabri makan :D

syirakhalid said...

ku doakan smg yana menang contest makan ini!!!!

Anonymous said...

berselera btui kazen yana tu makan..
hehe..

gud luck:)

yanamib said...

:nabilah_2908:
thanks babe! =)

yanamib said...

:Mr Noble :
yup one and only =)

yanamib said...

:syirakhalid:
oh tenkiu tenkiu ^_^

yanamib said...

:lionteen:
dia mmg cemtu..hehe

tenkiu =)

IntanBerlian said...

heee. tq yana!!! peserta pertama ni. dah review. gudluck ok!!

Kap said...

ok.
malam ni try snap se.

BENA said...

byk tul contest raye skg..musim raye la katekan..hehehee! aik aik. berbuke di luar ag? bes3!!! heee..xyah susah2 bsuh pinggan..hahaha~

Along Tapa said...

gambo makan jek eh??kalo bubh gambor minum takleh??hahaha

Gorengbaek - Jom kita bekerjasama

yanamib said...

:IntanBerlian:
1st? vangga vangga hinssff~ =p

yanamib said...

:Kap:
snap jgn x snap =)

yanamib said...

:ribena.illina:
tau xpe..sis je xreti reti nk wat contest..ngee~ =p

yanamib said...

:Along Tapa:
cuba ko ty penganjur..mana tau buleh kn janji ko wat muka menikmati apa yg ko minum lah..hehe~

hamzah ian said...

gud luck yooo.. nice...

yanamib said...

:hamzah ian :
masehh yoo =)

syahira ariff said...

salam akak,sori lewat balas
heee~
balik kampung ,payah nk online
kad raya tu mgkin sampai lewat sket
hehe

sis leh antar alamat ke email ni
syahira_felton@yahoo.com

meow_raye said...

letaklah gmbr cik yana mkn suap2 dgn dak encem.... gerenti menang :p

Fida Husain said...

salam . good luck awak .
bestnya . mcm2 contest ada :)

yanamib said...

:syahira ariff :
salam..

it's oke la..biar lmbt asal selamat..tee hee~ =p

yanamib said...

:meow_raye:
alah x bernapsu pon org tgk kitorg mkn...hehe~

yanamib said...

:Fida Faizal:
salam...tenkiu...

join la skali..best! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015