Sep 21, 2010

Moral Down~~



Baru lepas kena marah dengan supervisor...sebab aku tak check betul² isi kandungan dalam report yang nak kena submit pada orang atasan...semalam dia bagi tempoh sehari suntuk untuk aku semak isi kandungan report tu...pastikan tiada minor error atau typo dalam penulisan....dengan sangat yakin aku rasa dah lengkap semuanya...

Sekali pagi tadi dia check....KABOMMM!!  hamek kaoooo kena bom terus...padan muka aku!! siapa suruh cuai...banyak rupanya mistake yang aku buat...kesalahan aku tak besar mana pun...'table of content' tak tally dengan isi dalam report, nama projek tak sama, susunan gambarajah dan jadual tak betul etc etc...memang lah kebanyakan ayat dalam report tu copy paste je dari projek² sebelum ni, tapi sepatutnya aku kena check la sebab isinya tak sama maaaa...haish~

Disebabkan kesalahan² kecil tu la kena marah....itu dinamakan STUPID MISTAKE!! bukan susah pun nak edit report...malas nak baca tu la jadinya...lagi sekali padan muka aku!! lain kali buat kerja bersungguh-sungguh ye cik yanamib oiiiiii~ -__-'

Ketaq woo lutut aku kena marah...first time kena marah macam ni kat tempat kerja...walaupun dia tak marah depan orang....sedih wooo....rasa nak nangis...sob sob~    tapi memang salah aku pun...so redha je la...bajet kental...padahalllllllllll~   T__T


"marah tandanya sayang..."   
oke aku yakin dengan mutiara kata itu...mungkin kalau tak dimarah, sampai bila pun aku lembab je buat kerja...-___-




"I won't make the same mistake again... pomish!!"  










Kena lebih bersungguh-sungguh buat kerja lepas ni !!  yeayyy~  \(^_^)/








p/s::  macam kena tengok wayang balik kerja ni...untuk kembalikan mood happy....@_@


22 comments:

cha said...

next time jgn cuai tau.tp kn kdg2 bos kita bkn marah, dia cuma tegur tp kita dh rasa cam tak best kan.yela kalau boleh nk keje perfect kan

nabilah_2908 said...

xpe...lain kali jgn buat lagi... :)


jom ke APA KATA HATI pulak,
SERANGAN MALWARE

yanamib said...

:cha:
bos kita mmg btol² mrh td..tinggi sore lg..sob sob.. =(

yanamib said...

:nabilah_2908:
oraittt~ =)

Mr feckry said...

cis, berani dia marah dengan lu

Anonymous said...

xpe..
blaja dr kesilapan..
leps ni akan lebey berwasapada..hehe

BENA said...

ha tu la sis. nati kene rajin2 kan diri lagi. nati tak leh dah asik nk pikir bile nk balik keje time kat opis. hehehe~

ehem : wahhhh tengok wayang tuh . nak ikut leh kah? hehehe

Unknown said...

Ini mesti feeling tunang lum habis ni...takper kekadang kalu tk kene mare kita tak alert so learn from our mistake ..jgn emo2 yer

MiMiEy :) said...

mesti takut kan kena marah.
sabar je lah akk, jgn sedih2..
jgn cuai lg ..

mrnoble said...

haha! dah tunang rupanya. congratulations :D

amacam? tgk wayang tak?

cipanboy said...

erm... takpe. kena marah2 teruk2 pun... gaji tetap jalan... :D

Carnation said...

tengok wayang ajak aku la

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
selalu juga terjadi mc tu..sebab nak cepat

yanamib said...

:Mr feckry:
haha slh aku gak =p

yanamib said...

:lionteen:
btol³ =)

yanamib said...

:ribena.illina:
haha cis cis cis..ni mesti slalu bc status fesbuk..=p

yanamib said...

:POSH76:
aah tau xpe..dh kena mrh br aktif otak ni..sabo je lerrr ..huhu~

yanamib said...

:MiMiEy :):
takut dan sedih..huhu~

pasni kena wat keje leklok ^_^

yanamib said...

:Mr Noble :
tenkiu..hehe~

tak pi pon..cam mls lak..ngee~

yanamib said...

:cipanboy:
wuu mana leh cemtu..nnt suasana keje jd x happy -__-'

yanamib said...

:six.september =_= :
aku slalu pi alamanda..meh dtg meh..hehehe~

yanamib said...

:b.r.u.t.a.l.s.o.l.o:
salam...

tu lah...kena teliti btol² pasni =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015