Jun 14, 2010

Pertama Kali Bersua Muka

Last week musim cuti sekolah. Bila cuti sekolah je memang ramai yang menjalankan projek mengawan...wakaka *apakah?*   Orang yang masih bawah umur untuk 'projek' berkenaan hanya boleh melihat dan tersenyum...*sedih*

Alhamdulillah untuk weekend yang lepas aku manage untuk memenuhi jemputan kenduri yang sangat meriah...kecuali hari Ahad (semalam) aku tak dapat datang tengok Su bertunang...sori eh Su, ada hal sikit semalam...nanti Su kawen yana mesti datang punyerr!! ^_^

Hari Sabtu aku menghadiri dua kenduri out of 3...satu di Semenyih (jemputan untuk aku), satu lagi di MPOB (jiran dak encem ai).

Aku memang looking forward sangat nak attend kenduri yang kat Semenyih tu...sebab?? ehehe~




:: Korang kenal tak awek tu?? dulu dikenali sebagai Cik Aina...sekarang dah tukar status jadi Puan Aina...weewiittt~ *bilakah aku akan bertukar status (-_-")* ::




:: Aku sampai serentak dengan pengantin, kul 2pm...Time ni belum makan lagi..nak tengok dia sanding dulu...huhu~  Masa bertolak dari rumah aku hujan lebatnyeeeee...risau gak aku takut pengantin sampai lambat kang tak dapat jumpa...tapi Alhamdulillah hujan kat Bangi je..sampai Semenyih dah takde hujan...
ehem ehem lawa tak baju aku??masa ni aku ghase aku sorang je tetamu yang dressed ikut tema...wakakaka~ \/(^_^) ::




:: Masa ni ai nak balik daaaa...ai nervous tau nak jumpa si Aina nih..dak encem ai sampai geram sebab lambat nau nak jumpa bersalaman dengan pengantin...hahaha~  heh ai ni femalu orangnya..tengok la muka ai jadi oren sebab malu *wink²*  dak encem ai cakap ayie tu ensem...ai pun rasa begitu...ouh silalah vangga sekarang Aina...huhuhu~ 
*sebab baju aku sama kaler dengan pengantin jadi gambar aku macam tak menyerlah sangat (-_-)* ::




Oh silalah klik nama dia tu untuk melihat siapakah dia...terima kasih sangat² atas jemputan kamoo ye..hehe..walaupun kenal dari blog je...I'm really looking forward to meet you again...dan saya bagitau lagi, sori tak dapat hang around lama² sebab ada kenduri lain yang kena attend =)

Nanti kenduri Yana, Aina mesti datang gak tau *mmuaxx*  \(^_^)/





20 comments:

Fazleyatul Aini said...

wah dapat awk pegi cik aina kawen
kita jauh bebenor le
x dpt nk pegi
doa dari jauh je =)

Unknown said...

cantek cik puan aina...yana nyer kaler baju pun lebih kurang kaler penganten jer....lepas ni mesti ur turn jemput sis taw hehe

yanamib said...

:Lya Colours :
hehe mesti pi..dkt je dgn rmh =)

yanamib said...

:POSH76:
hehe tau xpe..sume pandang ingt adek bradek pengantin ke apa..haha~
ofkos la jemput sis..keep in touch k ^_^

Aina Rahman said...

haha...aina gemok oke. yana thanks sudi datang,tu la..x dpt jumpe lame2..ishh.

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

kaler baju sama la plak dgn pengantin.... emm tu tanda2 awal la tu..huhuhuh

Frodo Baggins said...

hahahhahahha
betoolll kata pakcik dot
baju lu sama ngan pengantin dowh
silap terjah wa ingat lu yg kawen.
keh3x


>>___<<

Rinna said...

Yana gi majlis kawin puan Aina..yer.. Matching kaler ngan pengantin.. Pengantinnya pun lawa.. :) Bila plak Yana nye turn?

syahira ariff said...

wahh!
attend kenduri miss aina
huhuhuhu
lawak jer istilah 'projek mengawan' tu
hahahahahaha

yanamib said...

:Cik aiNa:
gemok ke?oke la tu dpd yana ni kering je..haha~ =p

yanamib said...

:dotblogspotdotkom:
amin amin amin =)

yanamib said...

:Frodo Baggins:
aku mmg suka ikut tema..baru happening..hoho~

yanamib said...

:Rinna :
pengantin mmg lawa..tak dinafikan..hehe..
ada rezeki sok turn sy la plak..hehe~

yanamib said...

:syahira ariff:
rumah laki dia dekat je..haruslah nak datang kan..hehe~

Anonymous said...

haah la...bila la turn cik yana plak kan..,kawin dgn ai jer la nk tak...hahahahaha....waklu....(~_^)v

yanamib said...

:Anonymous :
cis cis cis gediknye guna anon..naseb ayat yu mmg familiar oke..hohoho~

Anonymous said...

yu kenal ai ker...jgn main2..ayat2 gua nie yu mane leh ditek

yanamib said...

:Anonymous:
i love u too dak encem..lalala~

BENA said...

zra pon bile la nk tuka status ek
hahahahah
gedixxx
=)

yanamib said...

:aziera.illina :
wah wah wah..gatai sudaaa..huhu~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015