Jun 7, 2010

Jantan Tak Bermoral Kencing Depan Aku!!!

Tajuk tu dah macam ala ala Si Lampu Neon je kan..penuh kontroversi gitu...hahaha~

Weekend lepas aku busy menghadiri kenduri² kahwin kawan²...Hari Sabtu di Melaka, ex-schoolmate dak encem (on that day dak encem ai dapat 9 jemputan..glemer kaooo..tapi kami sempat attend satu je...huhuhu~). Hari Ahad pula di Seremban (my ex-roomate masa kat kolej, Ida) and dekat Mantin (ex-schoolmate dak encem lagi)...So total ada 3 kenduri yang kami attend...

Dan hari ni........

aku terpaksa ambil MC akibat diarrhea...caused by food poisoning maybe....hebat betul penangan kenduri...huhuhuhu~


oke oke cerita aku tu takde kena mengena dengan tajuk pun....Kisahnya macam ni.....

Masa aku kat Melaka tu, aku bermalam di kampung dak encem...tak ingat lak apa nama kampung dia..ai ni memang ada masalah memori jadi abaikan je...lalalalala~

Dalam entry yang lepas aku ada menceritakan betapa fussy nye aku ni when comes to toilet...Jadi bila aku tiba di kampung dak encem which aku memang tak familiar langsung, aku jadi tak selesa bila nak ke jamban...

Lepas maghrib (hari Sabtu tu), aku ajak dak encem ke Bandar Melaka...aku nak cari hadiah untuk wedding Ida yang kat Seremban tu pula...on the way back, aku minta dak encem singgah kat mana² stesen Petronas (since tandas Petronas dikira terbaik dari stesen minyak lain)  supaya aku dapat melepaskan hajat yang tersimpan di dalam protku....

Korang pun tahu kan tandas kat stesen Petronas terletak kat belah belakang bangunan groceries tu kan...Kalau Shell ke toilet terletak kat tepi bangunan groceries *pahe dok?* Since dah malam kan, aku minta dak encem ai temankan ke toilet sebab kat belakang tu memang gelap pehtu risau la kan kut kut ada malaun malaun mana tah nak merompak aku, tak pun buat sexual harassment ke....eeee takuttttt!

Untuk ke toilet perempuan pula aku terpaksa melalui toilet lelaki dulu...sebelum sampai ke toilet, aku ada nampak seorang laki ni bertenggek kat tepi tong sampah (depan toilet lelaki) sambil borak² dengan membe dia (membe dia ada dalam toilet). Aku pun selamba je la jalan sebelah dia..."dia tengah tunggu kawan dia kencing kut" bisikku dalam hati.....ghopenyeeeeeeeee............................

Aku ternampak macam ada air terpancut dari seluar dia....KEPALA HOTAK DIA BERJAMBUL!! dia pergi kencing kat tong sampah tu!!! *waklu*  naseb aku tak nampak kote dia...bodoh betul!! eeiii...jijik tau...naseb baik la dak encem ai teman time tu..kalau idak mau pengsan aku kat situ, tak pun dorang pergi buat misi nak rogol aku ke...atau buat gangguan seksual ke....yarrkksss~


:: gambar sekadar hiasan ::



Time aku sampai depan toilet perempuan ada orang lain kat dalam tu jadi aku terpaksa tunggu kat luar...kawan pada laki yang kencing kat tong sampah ni pula bukan duk dalam jamban kencing..tah apa dia buat kat luar tuh betul²kan seluar dia...bila nampak aku dia macam kelam kabut nak tutup² kemaluan dia....yang kencing kat tong sampah tadi tu macam tak bersalah je...macam takde perasaan malu langsung!! dia wat dekk je teruskan kencing kat situ....heyyyy apa masalah korang sebenarnya nih??!!

Dak encem ai pun agak bengang aa dengan perangai jantan dua ekor tu kan...dia kata kalau kat tempat sendiri memang dia dah sound tapi sebab dia pun bukan orang tempatan jadi dia tak berani nak bersuara sangat...kang tak pasal² jantan dua ekor tadi pergi panggil geng² dia belasah dak encem ai macam mana kan....hehh~ dunia dunia....

Pelik tau ada manusia macam ni....kang cakap dasar mental kampung kang marah lak kan...tapi nak kata orang bandar...memang sangat tak bertamadun la kan...kut ye pun nak kencing berdiri pergi la kat pokok² ke, tempat yang tertutup sikit...ni terang² la situ laluan orang nak ke toilet.....grrrrr~


Nasihatku pada kaum Adam yang suka kencing bersepah ni, sila lah jaga adab..at least jaga maruah keluarga korang...tak malu ke kalau orang cakap, "anak si Senah tu muka tak malu, kencing merata² macam takde jamban je kat rumah dia..." 

tak ke jatuh air muka mak bapak korang....hehh~  (-_-")

THINK BEFORE YOU ACT!!



23 comments:

Fazleyatul Aini said...

saya pon penah jumpa gak org kencing merata2 ni
ada 1 pakcik ni dia benti tepi jalan, masuk dalam semak sket dan kencing !!
omg
x leh tahan sgt je pakcik oiiii
mentang2 la dorg senang je leh kencing kan
bukak suar terus zasssss
amboi2

cha said...

ee bodohya.bkn toilet jauh pn dr tempat dia membuang tu.laki cmni awal2 dh kene reject hehe

Unknown said...

mcm ni pun ada ka...buat malu ajer...kene geget JIN baru taw anu tu hehe

yanamib said...

:Lya Colours:
klu toilet tu jaoh boleh consider lagi..ni toilet sebelah je..hehh~

yanamib said...

:cha:
tau xpe..tension je tgk dorang tu..huhu~

yanamib said...

:POSH76:
haha org cemni dah mmg jin..jin pn takut dgn dorang kut..huu~ =p

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

ooo tu spesis binatang berkaki 2.... huhuhuhu ....

kalu anjing nampak.. mau anjing tu terkencing juga kot... terkejut sebb ada sepsis macam dia...huhuhu

Aina Rahman said...

macam budak kecik kencing bersepah..haihh.

nak kencing pun agak2 la kan..ni terang2 kat tong sampah lak tu. jijikss oke!!!

Anonymous said...

hr tu lionteen g k4 pun ade budak kecik kencing dpn lionteen..
kecik lg budak tu..
pndy btui die kencing merata..
xtau la sp yg ajar..

yanamib said...

:dotblogspotdotkom:
haha btol tu pacek..anjing pun ikut join kencing sebelah dia nnt..=p

yanamib said...

:Cik aiNa:
mmg sangat jijiks..rasa nk sunat je org tu utk kali kedua..hahaha~

yanamib said...

:lionteen:
budak kecik leh considered laghik xcukup matang nk pk..ni orang besar..ish..merepek je (-_-)

JULYA said...

rasanya ramai yg tak tahu. berdosa bila kencing berdiri.even yg lelaki pon.itu amalan syaiton.nasib bek yg pompuan xleh kencing macam kaum laki (xleh panggil kaum Adam...nabi xngaku umat yg buat perkara ni).klu x ape la ghopenye kalau yg pompuan pon same kan.bughuk bebeno.

aleena said...

otak tak berfungsi la tue..

asal la bodoh sgt padahal toilet takde la nun jauuuhh sebatu pon..
mcm2 betol perangai manusia ya..

yanamib said...

:JULYA:
berdosa sebab tak bersih..lepas kencing mana dorang basuh..cane nak gi semayang kencing pun tak basuh kan..ish³

yanamib said...

:aleena:
tau xpe..sakit tol hati tgk orang cemtu..huhu~

meo_gatal said...

erm, cik yana jeleslah tue tgk kaum lelaki mempunyai skill utk kencing merata2... ada belalai panjang leh dgn senang je pancut mane2... huhuhuhu

pompuan xleh buat mcm tu :p

yanamib said...

:meo_gatal:
jeles??cis...geli ada la -_-

BENA said...

tah pape jekkk!!!
bkn nye mke nk bersalah
ni wat mke slumber badak die
so yaaakssss~

yanamib said...

:aziera.illina:
huhu tau xpe -_-

dRivEr said...

Suka sungguh cerita bab2 puaka ni ye mem

MiMiEy :) said...

eiy !
teruk toi ar.
otak ltk at lutut kot.

MAKLUMAT/INFO said...

Www.youtube.com.my/ustaz azhar idrus/hukum kencing berdiri

Www.youtube.com.my/ustaz azhar idrus/hukum tidak basuh kencing

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015