Jun 18, 2010

Aku ke China Berjumpa Jackie Chan

Salam hari Jumaat kawan² blogger sekalian...korang sihat?? oh aku sangat sihat...terima kasih kerana sudi bertanya...hohoho *apakah?*

Korang tengok bola semalam?? aku tengok....lalalalala vangga vangga...1st time menempek kat kedai mamak layan bola...Argentina VS Korea....huhuhu~  Aku takyah tanya korang sokong mana, dah tentu ramai yang sokong Argentina...kan kan kan?? muehehe~

aku??

aku sokong Korea...MUAHAHAHAHAHA~  bukan sebab aku suka dengan lelaki bermata sepet, oh tidak sama sekali...tapi sebab dak encem ai sokong Argentina so aku dengan sengaja menyokong pasukan lawan dia...boleh la gado gado manja gitu *waklu*

Hambik kaooo Korea kalah pulak 4-1 dengan Argentina...hohohohoiii...biar lah...janji Korea dapat gak masuk World Cup...pehtu dorang main pun best apa, gempak jugak walaupun aku tengok bola sambil layan facebook...lalalalala~



:: Nasib baik Messi ni AGAK hensem kan *wink²* ::




Lepas tengok bola haruslah melayan jiwa tengok movie Karate Kid...korang....dah tengok ke?? hahahaha *memang annoying tau soklan cemtu* (-_-)

Daripada last week aku chased tiket untuk tengok cerita ni...since aku duk area Bangi so aku cuma akan pergi area Alamanda, Mines atau Jusco Cheras Selatan....Aku ni bukan lah senang sangat nak keluar malam² ni...mak ai garang tau...lalala~  Siang hari pula bekerja...udah wayang asek full je....grrrr~ jadinya kelmarin kan aku datang Alamanda dengan yakin nak beli tiket awal (untuk keesokan harinya).

Sekaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...............................

yang kosong pun row 3 dari depan T___T

Takpe....GSC punyer seat mabeless compared to TGV...3 row dari depan sudah dikira cukup baik dan selesa...tak sakit tengkuk dan kepala dan bahu....weeeee~

Akhirnya berjaya juga menonton Karate Kid!!! \(^_^)/

Aku rasa sangat logik ramai orang nak tengok cerita ni dan kenapa selama seminggu wayang kat Alamanda, Mines and Jusco Cheras Selatan asyik full je...

SUPERB BEB!!! aku rasa kalau tengok 10 kali pun tak bosan...wahahaha...aku memang suka tengok cerita yang sama ulang² macam budak kecik....sampai hafal dialog...lalalalalala~ *adek aku yang ajar*




:: Scene di Tembok Besar China adalah amat mengujakan...terasa nak melancong ke China tahun depan..ada sesiapa nak join?? weeeee~ ::




:: Meremang tau bulu roma time dorang praktice ni dengan background music yang sangat bersemangat seperti mendengar lagu gemuruh! ^_^ ::





:: Masa tournament juga sangat teruja...rasa nak bertepuk tangan dalam wayang tapi sebab orang lain semua senyap je, khusyuk mungkin maka agak segan untuk menjadi penonton hyperaktif (-_-") ::




Seni Kung Fu China memang tak dinafikan kehebatannya! aku suka sebab ia berseni..bagai menari yang gemalai tapi pukulan yang gagah dan pergerakan yang tangkas....walaupun Jackie Chan sudah tua, lakonan beliau tetap meleTOPS!! weewwiittttt~

Oh misi tahun 2011 adalah untuk ke China berjumpa dengan Jackie Chan dan mengambil autograf dan gambar kenangan....lalalalala~

Sebelum closed page ni wish la gud luck kat aku mana tau misi nak ke China termakbul boleh aku beli ole² keychain naga untuk korang.....huhuhu~ *wink²*







P/S:: Ahad ni Father's Day...22 June pulak besday ayah aku...kat mana nak celebrate?? aaaaa~

24 comments:

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

emmm ingat lagi tgk karate kid yg 1st... masa tu tengok VIDEO ... x de lagi VCD... DVD... jauh sekali nak download.... nak donlod ape kebendenye... internet masa tu tak de lagi kat mesia.....

skarang nih lagi moden.... blh guna berbagai teknik cangih dan nampak lebih real.....

JULYA said...

saya sangat suka jackie chan dari dulu cite ye tak pernah menghampakan..kan...kan...kan

niesz said...

huaa..lum sempat lg nk tgk cite nie..bile la br dpt tgk..huhu..

yanamib said...

:dotblogspotdotkom:
gila ah brape agaknya umo pacek nih..huhu~

yanamib said...

:JULYA:
btol btol btol..sume cite dia best! action yg wowiieee! ^_^

yanamib said...

:niesz:
tgk cpt dpd dgr cite org..xbesh nnt..huhu~

Mr feckry said...

serius layan karate kid

MiMiEy :) said...

erm, mimie x tgok ag karate kid.
nk tgok ar t.
mcm best jer.
:)

Unknown said...

pasal bola jgn tanya mmg tak tau apa2 pun...tapi pemain bola yg kacak2 tu amik tau gak hehe

cam bess jer kan karate kid ni sbb anak will smith berlakun tu heheh

Unknown said...

pasal bola jgn tanya mmg tak tau apa2 pun...tapi pemain bola yg kacak2 tu amik tau gak hehe

cam bess jer kan karate kid ni sbb anak will smith berlakun tu heheh

Unknown said...

pasal bola jgn tanya mmg tak tau apa2 pun...tapi pemain bola yg kacak2 tu amik tau gak hehe

cam bess jer kan karate kid ni sbb anak will smith berlakun tu heheh

pokcit meo said...

pokcit dh lame tok tengok wayeng...

erm... tak siape meneman...

syahira ariff said...

nak tgk jugak
tp tunggu di upload dkt syok.org dulu
nk download jer
wakakaka
=]

BENA said...

nati bawak la zra g cina gak tauuuuuu~ heheheh~

Anonymous said...

jom fight CNi kaw2...,leh g China free ma...yu nie tgk wyg tak ajak ai..,ai mmg suke tgk wyg...

miss lolly a.k.a luvfareda said...

adik pOm minat korea gak sbb die suke singer korea so bola sepak pom mesti korea.

hampeh.

yanamib said...

:MiMiEy :)
tgk tgk mmg best..rugi x tgk..hehe~

yanamib said...

:POSH76:
sy tau ni pn sbb kebetulan pi tgk..haha~
mmg layan sis karate kid ^_^

yanamib said...

:pokcit meo:
ecece yolah potcit nih..huhu~

yanamib said...

:syahira ariff:
tgk kt wayg lg best..sound sistem dgn scrin besar sume..huhu~

yanamib said...

:aziera.illina:
oh bereh bereh..beli tiket awal² eh..nnt sis guide je..lalala~ =p

yanamib said...

:Anonymous:
ok dear..kita fight sama² ye *wink²*

yanamib said...

:miss lolly a.k.a luvfareda:
hoho cemtu plak eh =)

Anonymous said...

xdpt lg tgk muvi tu....
acik xde ms free je...
huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015