Jan 25, 2012

Teringin Mee Hailam Pulak...hehu~


Memang macam ni eh tekak ibu mengandung yang hampir meletop??
macam² benda aku nak makan sekarang nih...hahaha~
lunch tadi tiba² teringat mee hailam...
tak pernah² tekak ni teringin mee hailam...haihh pelik sungguh!
nasib lah restoren belakang opis aku ni ada menu mee hailam...huhu~
dan macam biasa aku akan order air fresh oren...
lepas dah dapat fresh oren ternampak pulak orang lain order ice lemon tea...
macam sedap pulak...tiba² teringin nak ice lemon tea...kahkahkah
mengadaaaaaaaaaaaaa sangat kan?? =.=


lepas ni apa pulak la aku nak makan...
yang pasti balik kerja nanti nak beli apam balik kat area rumah aku..
dah lama aku duk wusha gerai apam balik tuh...huh!
dak encem pernah cakap,

"dah 9 bulan ni takda maknanya nak mengidam² oke! lain la awal² mengandung...propaganda semua tu! haishh~"

wakakakaka suka hati je u cakap propaganda tau...
dah memang TERmengidam nak buek camno
sila lah pasrah...hikss~   =P






Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

15 comments:

Anum said...

sedapnya

Unknown said...

tetibe nak jugak
cmne nie?

Hudalatip said...

biasa lagi nak dekat due, lagi macam-macam la nak makan, time kita masa tu, malam nak bersalin, siangnya nak cappucino dan indulgence kek secret..

Afasz said...

sedap nye mee hailam....last sy makan mee rebus kat satay station. mee hailam lama tak makan...cam sedap je !!!!

Fazleyatul Aini said...

aku tgk pon ngidam. camno ni????

mas saari said...

memang camtu yana! lagi dekat lagilah macam2 nak makan...

aizamia3 said...

takpe layankan aje tekak tu.. nanti 44 hari takleh rasa tu semua.. nak pulak teh o ais.. hehehe..

Unknown said...

cepat makan apa yg nak makan tu.. nanti dalam pantang memang dah xleh merasa dah nak makan smua tu.. habis pantang pula baru leh makan..hehe

nabilah_2908 said...

ala...Yana ngidam pun menda2 yg mudah di cari...takpe la kan..?;)

Mr feckry said...

sedap la plak wa nengok

Pha Is said...

lawak pulak... hehehe.. tapi nasib baik mngidam bnde biasa2 je.. kalau mengidam bnde yg rare, teruk lah.. hehehe

laskar pelangi said...

yummy



=)

Unknown said...

Gambar MEE HAILAM ko nie memang bukak selera aku laaa....p/s : sebelum deliver ko order aper yang teringin nak makan tue kat ujang...hehehe

Kak Amy said...

Glurppp..sodapnya yana oi..

Unknown said...

tu la istimewa perempuan mengandung..mengidam macam-macam, selalunya memang akan dipenuhi,,hihi

sekadar berkongsi : mee hailam kat bota, perak adalah terbaikkkk!! =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015