Jan 30, 2012

Dah Apply Cuti Panjanggggggggg...pfftttt~


Tinggal lagi 2 minggu (kurang lebih) je aku kena bekerja...
lepas tu boleh cotiiiiii yeahhooo!!  \(^___^)/
due date untuk aku deliver is 22 Feb...
tapi aku memang apply cuti awal seminggu...
yelah mana nak tahu baby nak keluar bila...
awal ke, lambat ke...so sediakan payung sebelum hujan..ye dak?


Lagipun opis aku ni jauh...kat Puchong...
aku nak bersalin nanti kat Putrajaya...
takkan nak tunggu contraction or pecah air ketuban baru terhegeh² nak pi sepital...
dah la jalan kat sini jem...ffuhhh merana je kang  =.=
so dalam masa seminggu (kurang lebih) ni memang takde orang kacau aku kat opis...
senior aku pun takde nak bagi kerja sangat kat aku...haha~
aku kena buat notes je apa yang aku simpan dalam pc aku,
segala filing yang memang aku sorang je paham susunannya..kehkehkeh~
sok aku cuti senang dorang nak selongkar pc, almari aku...  =)


oh baby baby cayang...tolonggggggglah keluar by next week...
maulud nabi is the best day! haha~
serius mama tak larattttttttt sangat nak panjat tangga kat opis ni...sobsob~  =(




















p/s::  alemak ada orang ingat kaki aku bengkak dari kecik?? hahahaha sayang oiii 35 weeks atau 9 bulan yang saya maksudkan ialah UMUR KANDUNGAN saya laaaaa...bukannya dari umur saya 9 bulan kaki ni asek bengkak je...ishhhh~  (-__-")






Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

21 comments:

Liyana said...

weee.. bestnye cik puan yana dh nak cotii pnjanggg.... yeay! x sbr nk tgk baby comel :)

eima said...

60 hari je...kejapnye ...nanti tak puas ulit baby dah kena bagi ngan org......dulu akak rasa gitu la sebelum gomen bg 90 hari .... yg 90 hari pun tak puas dok umah.....

Cik Puan Tqah said...

wa..besh la..jelesss

نورعيم said...

wahh, dah nak bersalin akak ye. xsabar nak tgk ank akak :)

SUHAIDA said...

selamat bercuti yana

Unknown said...

kte cuti 90 hari
hehehe

Unknown said...

selamat bercuti yana...
semoga selamat semuanya..
dan cepat2 melahirkan ye...

Unknown said...

slamat bercuti :D

Fiza Nurani said...

tahniahh !!!!

Unknown said...

nasib baik ko keje swasta ...kalau gomen 3 bulan siot...p/s : Aku dah jumpa kat maner D STEAK tu...

mas saari said...

syok wooo cuti panjang ni... boleh rilek dan main ngan baby je!

selamat menempuhi waktu berpantang jugak! heheheeee

msredcheesecake said...

Selamat bercuti.... Mother to be.... Rest secukupnya...

hamzah ian said...

aku cop nak jadi godfather budak ni

Anonymous said...

Wah... Nak cuti dah.. Bestnya.. Semoga dipermudahkan segalanya yana..



Ni yg buat me rasa makin rindu nak peluk baby dalam womb ni..

Rtp Farra Arisha said...

moga2 semuanya selamat in advance :)

Ammar said...

Bestnya.. Nak cuti jugak

Unknown said...

dak encem dapat cuti gak ke?

Nurul Ashikin said...

selllamat bercuti ye yana.... btw welcome to de club ibu2 muda...

Pha Is said...

dia nak jugak... hahaha... ok la, semoga baby kak lahir masa maulud nabi... ameen...

pinky said...

cepatnya masa berlalu....dh sampai time kan??? dulu start baca blog yana masa tgh gediks2 nak kawin....huhuhu... jgn mrh..

Ibu Ammar said...

wow, pasni masa cuti panjang boleh selalu update pasal baby laks ye. hehe. cepat je masa berlalu. nak jadi mak dah dia..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015