Jan 6, 2012

Rasa Nak Menangis Makan Ice Cream ni~ T___T


Tadi order McDelivery...
malas nak turun naik tangga punya pasal...
biasa tunggu dalam 30 minit je...
hari ni dalam sejam lebih baru food sampai~!! grrrr~
aku dah membebel kat budak delivery tu...
tapi dia pun explain elok² dia sesat...
tak jumpa opis aku kat mana...plus dia budak baru kerja...
hurmm~  fine lah! malas nak bebel lebih²
kang lagi lambat aku makan   *pasrah*


aku ada order eskrim...maklong lah sekarang ni musim summer..huhu~
aku lupa pulak nak check makanan aku masa budak tu hantar...
masa nak makan baru teringat...
"alemak eskrim..mesti cair ni..."
haaaa sekali memang ye ponnnn...
idak la cair sepenuhnya....
tapi tak sedap la separuh cair separuh beku!! grrr~
hanginnnn je aku makan tadi...
rasa nak campak je eskrim tadi dalam tong sampah...
protes la kununnya...
bila fikir balik tak guna pun aku buat gitu...
budak delivery tu pun dah cabot...
buang karen je protes sorang²...hukhuk~
so aku telanlah jugak eskrim tu sambil buat muka sedih tahap dewa~ (-_-")
walaupun makan sorang² dalam opis...
takde orang lain pun nak tengok muka sedih aku tu *pasrah lagi*


erm kalau McDelivery hantar food kita lambat...
which sepatutnya tak boleh lebih dari 45 minit,
kita boleh mintak diskaun eh??
sebab colleague aku cakap patutnya boleh mintak diskaun...
tapi masa dia cakap tu budak delivery tu dah blah pun...adeyy~


lagi satu, kalau tengah batuk + selsema tak elok eh makan eskrim??
tapi badan ni rasa panasssssssssss sangattttttt...
lepas makan eskrim baru cool sikit...huhu~
*banyak betul cengkadak ibu mengandung nih...haishh~ sila pasrah~*







Kalau suka sila lah LIKE! Terima kasih sudi membaca!

18 comments:

::CIK LYNN:: said...

sabar k.yana...=) nti ajak a.ujang p mkn tutti frutti plak...hehe

MAY said...

sabar ye mummy..jgn emo2.;)

aizamia3 said...

takpe.. sabarlah..
balik nanti mintak dak encem beli yang lain.. ;)

Liyana said...

eskrim tu manis giler kan? kita x blh blah kot mkn perasa yg tu, klu oreo tu blh pulak, bahaha

xpe balun je eskrim, nt dh pantang x bole mkn dah :D

mas saari said...

tak sedaplah bila dah cair!

laskar pelangi said...

tau takpe.mana sedap makan aiskrim bila dah cair.nikmat tu dah hilang sikit.hehehe

(:

nabilah_2908 said...

hmm...apa yg saya tahu..terbalik...

kalau tgh batuk...sakit tekat..mmg ubtnya ice cream.. :)

itu pun my mom yg bagi tau...masa dia buat haji..mmg sakit tekak batuk bagai...ubtnya makan ice cream..kt sana pun mmg bnyk kedai2 ice cream.. :)

tkpe cuba tgk pendapat yg lain lak yupp... :)

Unknown said...

BETUL LA..
MASA SELSEMA TAK ELOK MAKAN YANG SEJUK2...
MANDI KERAP2 PUN TAK BOLEH NI KAN PULAK MAKAN AISKRIM..EKEKKEK

Unknown said...

kalau den dah mengamuk tu. perut marah hehe..

NER said...

bakal mama kena berhati-hati eh. saya suka makan ais krim time tgh down. Makan sambil tengok permandangan luar, mmg layan ja

Mr feckry said...

eh bukan lu tak boleh makan mcd ke

Fariehan Ibrahim said...

len kli takyah bli mekdi dh,
mkn nasik lgi best. hihi :P

Unknown said...

nape plak marah2 ni.sabar ok.budak baru keje kot

Unknown said...

hee sian akak

yanamib said...

klu nasi ada DELIVERY lama dah order

BENA said...

haippp ! sis makan mcd ? haip haip ! xpe2. nanti suh dak encem belikan aiskim satu bekas letak kat umah sis. hehehe :)


zra tak penah buat deliery mcd. kalo pizza penah la .:)

Unknown said...

hahahaha....cuba ko komplen kat blog then antar kat management diorg...mana la tahu boleh dapat voucher MEKDI ke kan....cubalah yea

nini said...

orang kata kalau batuk makanlah ice cream....hehe...ice cream tu ubatnya...tataw la betul ke idak...=p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015