Mar 28, 2011

Aku Tacing Dengan Cik Bulat


Dengan ini, secara rasminya template Life 101 telah siap di make over sepenuhnya oleh Cik Bulat...pffttt...dah macam make over artis ke hape sampai 3 hari kaooo...bahaha~  ^_^


Setakat make over template je oke lagi la kan...tapi aku tengok macam² dah Cik Bulat tepek kat blog aku ni...setiap kali aku bukak blog, ada je benda baru yang dia tambah...terus jadi serba salah kaoo....haha  =P












Paling tak tahan bila dia tolong buatkan banner untuk aku..wallaaahhh...tak pernah terfikir nak buat banner untuk blog...gila la! gila la! tenkiu tenkiu Cik Bulat ...I like it so damn much!! apa lagi wehhh...copy la coding banner tu, tepek kat sidebar blog korang...bahaha aci tak nak paksa?? v(^__^)"







Bukan tu je...WATERMARK pun dia tolong buatkan babe!! perghhhh~   macam mana aku tak tacing kan kan kannnn...teeheee~  santek oke watermark buatan Cik Bulat ..lepas ni, setiap gambar yang aku upload mesti mau tepek watermark ni...phewww~  ^_^








Template Life 101 memang hakcipta Cik Bulat ye...cuba scroll sampai bawah untuk lihat gambar comel ini.... kalau nak copy sila minta izin dengan beliau..nak tempah pun boleh...korang belanja je Cik Bulat dinner kat KL Tower...settle!! =P


Thanks tau Cik Bulat ...ai tak tahu nak ucap terima kasih macam mana lagi dah...nak kata aku ni kaki bodek, sepatah haram pun aku tak pernah puji or kipas² montot cik Bulat...hohoho~  beliau membantu dengan ikhlas...especially orang cacat IT macam ai ni kan...sob sob~  T__T


Dak encem memang sangat jeles sebab Cik Bulat edit template aku sampai 3 hari...pehtu jauhhhhhhhh lebih menarik WAH WAH WES! ai tell yu!! cik Bulat, kalau dak encem minta edit blog dia, yu jangan layan tau...yu cakap dah letih edit blog ai ni...lalalalalalariiikkkkkkk~   =P


Sekarang aku nak edit bloglist sebab bloglist lama dah hilang...itu adalah kesan sampingan setelah menukar template ye...huhu...sila jangan sentap² ai akan tepek blog feveret ai kat sidebar nanti (^^,)


32 comments:

Hazzy Ishak said...

LIKE IT!

Unknown said...

hehe santek!!

Dayana Z said...

hehe ta sabar mau tengok bloglist bru kak yana,

eh kak yana, cantiklah banner, dayana cilok kasi letak sidebar okehh.

Prince Halilintar said...

cantekk..thumbs up!!

Mr feckry said...

lawa header lu

Liyana said...

eeeeeeeeeeeeee jeles! hehehehehe

Tieah Madian said...

Giler best.. Huhh! Free ke bayo service ni yana?

Entry Terbaru : Mengapa Isnin Dibenci???

lenloy said...

Dari blog encik Ben...salam kenal..

Ujang9897 said...

gila betul BULAT ni..aku gemukkan dia jap lagi ni kang


wei bulat aku nk gak banner

Encik Suami said...

Perghh...santek sudah blog ko skrg yana.untung ko sbb cik bulat tolong buatkan deko bersama eric kat blog ko nie.

entri terkini "yey yey..dapat botol baru"

Fazleyatul Aini said...

like !!

nabilah_2908 said...

wee...mmg cantik lah....berkenan lak...huhu.. :)

tkpe..tunggu anniversary AKH tk lama nnti( tp lama lagi..(-_-) ) nk try request kt Cik Bulat..kot2 boleh tlg buat kan..hehe.. :)

Isteri Encek Bard said...

SANGAT MENARIK, CANTIK SANGTA2 YANA

Ain Shdn said...

fuuhh! popular CB dr Ujang kat blog ni. Hahahha

Anim Azhari said...

ujang da jeles..sis yana punya blog shantek sgt2 :p

lalink7 said...

amboi bunga tulip purple tue memikat hatikuuuuuuuuuu...

macam nak suruh cik bulat buatkan kitenye banner laa..huwaaaaaaaaaa..tak reti wat banner...

Mama Gee said...

asalkan warna fink..mama nampak lawoooo jee..heheeee

no name said...

waa canteknyaaaaa~ jeles!^^

apdm said...

salam

sekali bukak. tu dia,,terkejut eden..mmg cantik...

Unknown said...

lawo.....!!!!

two_dots said...

jeles tgk . sgt cantik !

Ce'gu JAERA said...

waduhh.., sedap mata memandang template blog pink ni.. cantik sangat2

LynnAiza said...

tbaik la ini..:D

meo188 said...

cantik....

Ct Arina said...

nak mintak cik bulat designkan header n watermark utk rina gak buleh?? ehe^^

niesz said...

cik bulat sgt berbakat lorh, nmpk kemas da blog ni.. :) heee..b4 ni pun kemas jgk tau..

ellieandcarl'sstories said...

minx cik bulat buatkn aku nye gak leh ke..hak hak hak

Unknown said...

morning yana.. mne entry br..;P

Liza @ Adzriel AB said...

wah... bunga berkembang mekar!
dak encem kata yana pantang mkn durian ek.. rugi le..

http://adzriel.blogspot.com/2011/03/ghairahnya-makan-durian.html

AngahSayang2314 said...

cantikkk simple je nampak suka..suka..suka

mizayusof said...

cantik. suka header kak yana dengan ujang. nampak klasik :)

mrs kayrul said...

cantik nyer semua yg cik bulat buat tue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015