Mar 4, 2011

Perlu Beli Nombor Baru Untuk Hot Tiket??


Keywords hari ni...err tak payah beli nombor baru pun takpe la...huhu~   aku ni dari postpaid celcom tukar jadi prepaid maxis tak payah tukar nombor pun...pakai je nombor yang sama...


Zaman belajar dulu rajin la tukar² nombor...4 tahun aku duk kolej tah berapa banyak nombor telefon aku beli...hahaha~   Well satu nombor untuk satu pakwe...lalalala~ =P


Sekarang dah tobat! nak jadi setia...kahkahkah *pitam!*   Jadi kepada kamu-kamu yang teringin nak curang berhijrah ke hot tiket, tak payah membazir beli sim kad baru...guna je nombor yang sama   ^_^


Apehal aku buat entry iklan hot tiket?? grrr~   takde ke agen-agen Maxis baca blog aku nih?? dem!  =_=



20 comments:

Yulia Fajrin said...

hahahaah...pakai dua nombor...dan baru je beli mxs hari tu..pakai hot tiket cm ok je XD

Cikziee said...

Hot tiket tok yg jrang guna sms ade tak?? :)

Cikziee said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

akak lambat bab2 taip sms ni..
jadi tak perlukan hot tiket..kot!!

sahromnasrudin said...

sekarang ini line kne cukai kan...

Ammar said...

setia pada yang satu..taknak tukar dah

MR. SYAH said...

setia pd satu nombor.. hehehe..

bolehlh minta kerja kat maxis..

aliarosli said...

hahha,arituh baru promote hotlink
hot tiket

harinie bagi penerangan

tak mau gi mintak upah promote ngan maxis ka??

hahhahha

lalink7 said...

wahh..kemain lg dia promote..hehehe..
bgus2..

pelik pulak bila orang suka pakai 2-3 number..xpening ke? haihh..hehehe

EnciK AxixOu said...

xbest kai hot tiket..smpai bengkak2 jari nk abiskn sms 2..haha

Tieah Madian said...

Seperti komen aku sebelum ini, bertahun dah aku guna no lama..
Sekarang senangkan, tak perlu tukar2 no.. Just tukar line jek..
Untung sangat..



Entry Terbaru : Blog Lucah Semakin Digemari

sugar2 kapas strawberry said...

pakai youth club je :)tp skang youth club da xde kn?

ieda said...

aah akak pun lembam sikit .. hot2 tiket nie lagilah x der dlm kepala ekekkek

qyqa said...

tetap setia pada celcom uox..
hehehehee
tp kan kalau btol nak tukar, bole guna nombor celcom yg sama ker kak????

Anim Azhari said...

setia pd 1 nombor :)

meo semakin lost... said...

apakah nie?

Unknown said...

dah lama xtukar nombor baru...lama betul pakai nombor skrg

Duniakuabstrak said...

nombor aku pakai dari zaman jepun lagi aku tak penah tukar

betapa menunjukkan aku ni pencinta yang setia..keh3

ABSOLUTE said...

satu nombor utk satu bf? woah, terbaik.
so now satu nombor satu gf, hmmmm :D

yanamib said...

@qyqa:: mmg boleh pn tkr2 line guna no yg sama =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015