Mar 14, 2011

Konsert Hore Hore Aznil Meriah!!

~abaikan tarikh dan masa tu...tidak tepat!! hihi~



oh tenkiu beri beri much cik Tieah!! disebabkan kau aku dapat jejakkan kaki ke konsert Paknil Sabtu lepas...!! phewww *peluk ketat²*    


dak encem menang tiket free dari Nuffnang...Tieah pun menang jugak...tapi beliau kat Sarawak...camno nak datang kan...hekhek...kalau ko datang aku ghase boleh menang perodua Myvi kut...sebab aku tengok pemenang² hadiah Paknil semua datang dari jauh...grrrr~  >_<







Aku tak tahu nak elaborate macam mana konsert Paknil ni...secara ringkasnya aku boleh cakap konsert Paknil is very da BOM!!! sangat meriah...lenguh pipi aku asyik ketawa tengok gelagat Paknil dengan penonton² yang sporting yang sanggup berjoget atas pentas demi menerima hadiah terbaik dari Paknil...^_^


Yang paling aku tak puas hati bila ada penonton yang menang hadiah barangan Habib Jewels bernilai RM50,000...!! perghhhh...*pitam!*


Dan yang paling aku respect + terharu bila ada penonton yang menang pakej penerbangan untuk menunaikan Umrah...terbaekkkk!!! semoga bertambah murah rezeki Paknil!!


Aku?? tak dapat apa² pun..sob sob...segan dowh nak naik pentas berjoget segala...hahaha...kalau dak encem laju je kot terbang atas pentas...interfrem gitu =P    Tapi Paknil tak panggil volunteers laki...sume volunteers perempuan je...=_=






Antara bekas² pelajar AF yang hadir...errr part ni agak merunsingkan dak encem...kenapa pelajar² AF yang lain tak datang support konsert Paknil eh??? yang ada malam tu cuma, Mawi, Aril, Maulana, Zahid...yang lain mana??? busy sangat kah sampai tak boleh datang beri sokongan?? *wondering~*






Well ni je lah gambar yang dak encem bagi aku...gambar lain sila usha blog beliau atau website ERA [klik sini]...


TAHNIAH PAKNIL!! diharap akan ada lagi konsert² Paknil yang macam ni...sangat kagum dengan Paknil...memang pengganti arwah Sudirman...penghibur sejati tanah air...wewiitttt~   Sikap pemurah Paknil pulak dah macam Oprah Winfrey...gila hebat kot!! sangat layak menjadi ikon dan idola untuk generasi muda...dan sangat layak untuk menerima gelaran Datuk! terbaekkkk!! \(^_^)/


Siapa yang tak datang tu boleh tengok video konsert Paknil kat Youtube >>  klik SINI~



25 comments:

apezs shah said...

Salam

Wah gilerh la..
Pergh!! hadiah menarik habis
and bestnya yg dpat pergi tu..

Ujang9897 said...

rm50,000 bai..!!!!!!!!

Tieah Madian said...

Huhuhu.. Kpg halaman aku kat Swk tapi aku skrg kat Paris lah.. Ngee :) Best kan.. Uwaaaaaaaaa, jeles ok..

Entry Terbaru : Loji Nuklear Jepun Meletup Dan Pencemaran Radioaktif Berlaku?

Ajwedding said...

wowww..bestnya dpt gi konsert pak nil =)

Ogy said...

wahhh dengki sungguh mama pd kamu...
nak tgk gakkk!!! huaaaaaaaaa

lalink7 said...

giler gempak pak nil...memang kaya laa diaa..iskk..banyak yg org taja dia tuee..murah rezeki mudah-mudahan..

xpe yana..lenkali cuba lg..mana tau dpt habib jewels..heheeehhe

Mr feckry said...

kalau lu dapat barang kemas tu....?

nabilah_2908 said...

wah...bestnya..!! :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
AYAM BERMACAM AYAM

efa said...

menarik waah bestnya kak yana woo0t..tahniah buat pak nil wehuhu

Pencacai Alim said...

sib baik aku tak pg..kalau pg msti dpt hadiah..kehkeh

Unknown said...

best best best... ^_^

Fazleyatul Aini said...

rezeki dorang la tuh dah brg kemas segala
takpe, rezeki ko nanti, dapat bantal peluk pas kawen.hahaha

si para para said...

oh kenapa...kenapa..kenapa bukan aku.hehhe

Unknown said...

untunggg laa dapat gi ~

R.A said...

bes nye yana dpt p konsert..aku p knduri kawin je..hehe

Unknown said...

wah syioknyeee!^_^

Ct Arina said...

bestttttt dpt tiket free lagik. betuah je mamat ujang tu. hahak ;D

BENA said...

bes gile nyeeee sis dapat g tgk ! zra penah jumpe aznil dr jauh jek. kecik molek jek kan pak nil kan kan ? heee :)

Nadia Mashuri said...

wah..
best nya..

ieda said...

woo ramai peminat dia .. sure meriah dan gempak kan dikk :)

Sharinginfoz said...

ramai betul peminat ya

Tasha said...

nmpk fun~..... mesti enjoy kan?

niesz said...

wah!bestnye sis, hadiah die gempak tu, kalau dapat 1 pun jadi la kan..ehe..best2!

Rinna said...

Waahh bestnyaa Yana dapt gi tgk konsert Pak Nil.. Tgk kat Youtube pun nampak meriah sungguh.. betuah org2 yang dpt hadiah bertuah tuh yer.. :)

Isteri Encek Bard said...

hadiah sangat menarik....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015