Mar 21, 2011

Nama Saya Liyana, Tapi Saya B.U.K.A.N Liyana Jasmay!!



Ekceli aku dapat message macam ni kat Skype...2 minggu lepas...tak sempat nak update pasal ni sebab macam banyak sangat cerita aku nak publish...haha~   oke kat opis aku memang guna Skype sebab senang nak transfer² file dari pc ke pc...


Alkisahnya, masa 1st time budak ni sent skype, aku tak layan pun message dia...seminggu lepas tu dia hantar lagi message..tak puas hati kut sebab aku tak reply...hahaha...kalau tak reply tu maksudnya saya ni BUKAN orang yang kamu cari lerrr...ngehhh~  =_=





Siap soal selidik lagi...tak puas hati sebab nama aku Liyana?? grrr~   rupanya beliau cuma kanak² sekolah yang berumur 15 tahun dan merupakan peminat Liyana Jasmay...dem! adik siapa ni weh?? baik ngaku cepat!! wahahahaha~   Aku memang agak malas nak layan sebab masa ni aku adalah sibuk!! harap maaf ye...akak harap kamu ketemu skype Liyana Jasmay  ^_^


Petang nanti nak cerita kisah seorang blogger yang mengkritik blog aku...lalalalala~ suspen suspen! ^_^


22 comments:

apezs shah said...

salam

hehe sabau2...
biasalah kanak2 yg mencari
feveret artis nya..:)

Liza @ Adzriel AB said...

bila depa search liyana, terus je masuk blog yana ye... bz urus kenduri ye.. tenang2 dik!

Liyana said...

hehe besew law tuw kanak2 ribenaw (ahaks nak letak W gak)

Mr feckry said...

lu bizi? biasa la nak kenduri kan

Prince Halilintar said...

owhh..adik prince tu, abg die suh minta sign kat liyana jasmay..hahahaha:p

mcm mne psiapan kenduri?

Isteri Encek Bard said...

hihihi, yana cumel cam liyana jasmey gak...

nabilah_2908 said...

hehe...moga adik tu bertemu la dgn Liayana jasmey lepas ni.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
MAIN MASAK-MASAK

Mrs Fauzi said...

ahahah...bebudak mmg mcm tu...die ingat liyana jasmey tu sorang je nama liyana...

Fariehan Ibrahim said...

ahahaa
adoiii, len kli ngaku jerk. ngeh3x ;PP

SyASyA SaNi said...

u p0n comel mcm liyana jasmay jugak aperr :)



^SyASyA SaNi^

Dayana Z said...

haha kelakar la kak yana :P! bole plak igt liyana jasmay, hehe,

oo akk d0k bangi je ke :P, kte kajang haha...

Haa Fakihah said...

hahaha aduyaiii sian plk kt bdk tu.

❤Mrs. Myra❤ said...

alahaiii...adik sape la nie...hehehe

Anim Azhari said...

hehehe biasalah budak2..men terjah je

Anim Azhari said...

hehehe biasalah budak2..men terjah je

:: Mrs.SyahNia :: said...

hehehe mngkin adik tu cari
tak jmpa2 lg lyana jsmy tu kot

Unknown said...

ada jugak yang minat liyana jasmay ye??
hehhehe

qyqa said...

hahahaha..

kipas mati liyana jasmay budak tuh

Anonymous said...

woh! tak sabar nak tunggu sape blogger yg brani kritik2 blog org???

eh! bukan MDT kan??kan?

two_dots said...

klakar laa .
minat sangat sampai akak kne selidik cmtu da .
org nme liyana kne jge2 pasni . hehe .

ieda said...

ekekekek kanak2 pun minat kat yana nampak .. :) ok aper .. walau dia dah salah org :))

Tieah Madian said...

Adoi.. Macam2 lah.. Nasib baik aku takde skype.. Kang tak pasal2 orang anggap aku ni Lisa Surihani plak.. Seksa seksa..


Entry Terbaru : DUN Sarawak Dibubar Hari Ini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015