Mar 19, 2011

Contest Senyum Paling Ceria

~picit gambar~



Tag dari IEB...anjuran mynameisnamee....


Ada satu je gambar yang aku ghase senyuman aku time tu TERlebih ceria...huhuhu~


^

^

^

^

^

bismilahirrahmanirrahim~

^

^

^

^

^

^




Dari gambar dah tahu kenapa manis sangat aku senyum tu kan *waklu*   ini ialah hari separa besar...well baru bertunang je...lepas nikah sok baru hari BESAR PUNYA!! kah kah kah~ v(^^,)"



3 orang blogger yang aku ghase senyuman mereka juga ceria...tapi tak boleh lawan senyuman aku...lalalalalala~

1)  dak encem

2)  Yatie

3)  tieah
[ada dua contest aku tag ko tieah...esok ada lagi satu...sebab aku ghase dua² contest ni menarik! dari segi hadiah...pfftttt~ jawab! jangan tak jawab! ]




Hadiah yang menanti juga sangat c.e.r.i.a oke!!



Wang tunai rm100 dan 
hadiah menarik dari United States!!




tu diaaaaaaaaa!! kaw kaw cik penganjur bagi hadiah...weehuuu~



Tarikh tutup ialah pada 31 MAC 2011 (Thursday)


Good luck!! \(^_^)/









p/s::  aku jadi driver mak dan makcik²ku untuk pulang ke kampung...tolong doakan keselamatan kami ye...weekend ni tak dapat blogwalking sangat...aku akan balas kunjungan uols bila aku balik key ell nanti yeh...happy weekend!! don't drink and drive! ^_^


14 comments:

Dayana Z said...

kak yana sebelum pegi mana2, sudi2lah akk jenguk blog kte ada pasal akk utk segmen bro ben tu hik3

http://herstoriie.blogspot.com

Unknown said...

morning yana!;)

qyqa said...

gud luck sis!!!!
nak join gak ah walaupon x ditag..
hehehehehe

sarah geronimo said...

Sekilas senyuman akan memancarkan aura kebahagiaan disekitar kita!

Unknown said...

hati2 yana..

semoga yana menang..:p

Lea Isnawi said...

hepi je dpat bertunang eh
hehe

gud luck!

mrs kayrul said...

good luck yana...nie pun dah senyum paling ceria....kalau di hari bersejarah nanti mesti sampai ke telinga nie...hehehehehe

WH said...

muka pic akak btunang ni da mcm pelakon dira abu zahar tu je..

miss nina said...

salam. hai yana, good luck ya

Semarak Api said...

ari tu nmpk yana n ujang kt fullhouse.hehe..kecik je orgnye..

yanamib said...

@Semarak Api:: awat x tego?? dem dem..haha~ ^_^

Tieah Madian said...

Perghhh.. Best2.. Ini baru aku nak join.. Ade tak gambar ni.. Adoi..


Entry Terbaru : DUN Sarawak Dibubar Hari Ini

yanamib said...

@d_tieah:: haa bagus bagus..join cepatttt!! =P

lalink7 said...

gud luck yana..

gambar tunang yana tue memang so pure and lovely...sweet..snyumann maniss..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015