Jun 27, 2009

Wedding Sideq



Sorang lg kwn sekola aku kawen hr ni. Thn ni xtau la da brape ramai kwn2 aku kawen. Mmg almost every month aku mesti g kenduri kawen kwn sekola aku. Semua sebaya dgn aku lak tu..isk..kdg2 jeles gak aku nengok dorg ni kawen..kawen..kawen..ade gak yg da ade anak cpt btol progress korg yeeea..haha.. tu la namanye rezeki...papepon aku ucapkan tahniah sesgt sbb korang berjaya dirikan 'masjid'. Bukan senang ye nk dirikan 'masjid' ni....

Sidek ni da nikah 6 Jun hr tu, ni kire kenduri belah laki la plak...Dr semlm lg aku da plan dgn membe2 aku yg len nk gerak g kenduri kul brape. Since aku duk area Bangi, agak jauh dr rmh pengantin and membe2 aku yg len dorg duk area serdang je, dkt dgn rmh pengantin so aku terpaksa la plan utk jmpe dorg kt rmh sidek ni je..

Aku kuar rmh td dlm kul 1 lbh sket..dak encem pn ikut skali sbb dl die pnh satu tpt keje dgn sidek ni. Sidek ni keje kt fakulti medic kt UPM...so basically dorg mmg knl aa...Meh layan piccas kt bwh. Cite pjg2 pon nnt bkn ade owg nk bace...haks...


:: mase ni br smpi. tgh tggu dayah (rmh die dkt area rmh sidek je), die nk jln skali dgn kitowg. So, park kete kt area rmh dayah ni. Smbl2 tggu cik dayah ni dak encem request la soh amek gbr die dgn kete kesyangan die..huhu..yg adiah tu utk pengantin yeee...ngee~~ ::



:: aku pon nk gak nyemak amek gbr sementara tggu dayah smpi ni..huhu.. ::



:: Ni time mkn..aku da mkn lame dh..elok je aku abes mkn, pengantin pon smpi..huhu..pehtu aku lak amek gbr pengantin mkn..jgn maraa aaa sidek aku edit gbr ni..hoho..eh die bc ke blog aku ni..lalala ::


:: ni plak BFF aku. name die Mell..dr form 1 aku kwn dgn die...sgt baek orgnyee..sabar je dgn kerenah haku ni. Tiap kali jmpe die mesti terkenang zaman2 sekola dl..mmg sengal, pehtu gelak cam org gilo..hak3..She's still single but not so mingle...erk apakah?? ::


:: dak encem ni mmg suke wat muke cenggitu time amek gbr..huhu..felik2.. ::



:: emon, wanJBA, sidek and dak encem. time ni ujan gerimis, tp gagah gak snap2 gbr..erk!! ::



:: Sesi bergmbr dgn kwn2 kuuuu...syg kowg!! mmuah2!! ::


Ucapan to Sidek :: Moga2 perkahwinan ko kekal smpi akhir hayat ye..dpt baby tu bgtau lerr kengkwn..ngeh3...



::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Aku nk selitkn skali video fav aku as a tribute to Allahyarham Michael Jackson (MJ) a.k.a Mikhael (btol ek eja die??)---gune Allahyarham coz die Muslim...

Aku mmg minat gak dgn Allahyarham ni since aku kecik lg..dgn bangganye aku bgtau aku pnh jmpe die mase die dtg mesia, kt OU (xingt thn ble). Tp mase tu aku kecik lg, so kire ingt2 lupe. mmg xde ganti aa penyanyi and penghibur mcm Allahyarham ni. Beliau mungkin dirindui tetapi TIDAK akan DILUPAKAN...Moga rohnya dicucuri rahmat...Aminnn...Al-Fatihah......








6 comments:

Anonymous said...

wah..
klau mcm tu,awk je la yg kawen..
xsbr yek..
hehe..

jgn lupe jmput okey..
hehe

yanamib said...

haha..ayt tu kna tujukn pada si dak encem..xkn perigi cr timba lak kn..erk..not allowed..^_^

jgn riso..sy post kad jemputan kt blog. wat n3 khas lg..haks..

nenekrock said...

yeahh btl2 not allowed! kekeke =P
selamat pengantin baru azfar n yana

eh



ehhh heeeyyy


salah babe!!!

slmt pengantin baru utk sidik sigaraga haha sabahat hang tuh
bgs uol pi kan hamikberkah ^ ^

and last...


al-fatihah utk MIKAIL
semoga Allah mencucuri rahmt beliau

yanamib said...

heh bley lak akk ni slh org..ish3..lg not allowed..huhu..
ble g wedding owg tu mmg 'wajib' hamek berkat..utk mase dpn gak..ngeee~~

dodonut said...

time ko dok sebok2 ngan mell cam 5thn tak jmp..sian pakcek ujang..so,aku tny die ble korg nk tawen..die ckp tny ko..aih..

yanamib said...

:dodonut: huh??yeke??hahaha..sengal tol mamat tuh..adesss...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015