Jun 24, 2009

Award frm my Sis



a) Copy badge "Vespa blogger Award Friendship" di atas untuk diletakkan di blog anda

::okeyss aku da copy n paste..hehe::


b)Link / ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.

::adek aku yg bg..erm kna cite ek psl adek aku??adeh la...
die satu2nye adek yg aku ade..haha..aku ske gado dgn die, sbb da xde org lain aku leh gado selain adeq aku and dak encem...ngahaha..(haruskah??). Skrg adeq aku ni blaja kt uia amek biosc, sem 2 xsilap aku..ngeh3..dh la tu ek..mls nk type..lalala~~~::


c) Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri

::byknyeeeeee..erm...
1. org menggelarku yana/liyana
2. kurus dan agak kecil orgnyee (xde la kecik mane pon tp sbb aku kurus so nmpk kecik)
3. anak pertama dr 2 beradek
4. agak pendiam tp kalo jmpe dgn org yg peramah, akn jadi peramah gak
5. suke shopping
6. suke surf internet (blogging..ngeh3)
7. bercita2 ingin menjadi seorang engineer yg hebat (aminn...)
8. suke mkn fast food
9. xsuke mkn sayur dan ape2 makanan kesihatan..wek!! kecuali royal jelly..heh3
10. sgt mudah didekati jika tau caranya. kalo org xknl akn ckp aku ni sombong...ish3::


d) Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda

::dak encem (die kembali aktifkn blog die sbb jeles tgk hakunye blog..ngahaha)::
::nenekrock::
::JS::
::effa::
::dodo::
::ira::


4 comments:

nenekrock said...

toce toceeee la ni jg akk amik hehehhe

Anonymous said...

award nie kejadah ape

Anonymous said...

maceh maceh...
byknye entry tertunggak nie..
thx sys!!!! ;)
(dgn bongkak nye hahaha)

yanamib said...

:nenekrock: amek jgn x amek..^_^

:Mohd Azfar: org da bg tu amek je lerr...ish3..tanda friendship dlm blog ye..heh3..

:effa: came2..mcm maken bz je skrg.xpe2 sis phm..student la katekn..huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015