Jun 25, 2009

~~Award Oh AwaRd~~


Tadi aku g la bersiar2 kt blog kengkwn aku...pehtu smpi je kt blog kak rinna ni, aku pn baca la seme n3 die. Agak lame gak aku x menjenguk blog die sejak die jadik followers aku..ngeh3..

Tgh aku asek bc2 n3 die...tetibeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...kt sidebar belah kanan blog die aku nmpk la ade byk award die susun (hebat akak ni dpt byk glerr award..huhu). Pehtu ade salah satu award tu die tujukan khas utk pengunjung2 blog die..ahak...





Jadiiiiiiiiiiiiiiii tanpa segan silu dan penuh rakusnyeetatatertib aku pon merompak mengambil award ni dan pastekn ke blog haku..lalala~~ papepon maceh ye kak Rinna..jasamu dikenang (erk..ade kena mengena ke??)







8 comments:

Rinna said...

TQ Yana sudi gak ambik award akak nie.. heheh..

yanamib said...

tq juge sudi memberi..hehe..^_^

Anonymous said...

award2 nie utk aper

yanamib said...

:-ujang-:erm..nnt jmpe aa yana cite..xreti nk explain aa kt cni..;;)

Unknown said...

test ;;)

yanamib said...

:ariey:erk..xberjaya lak..nape ek???

yanamib said...

test lg =))

yanamib said...

:X

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015