Jun 22, 2009

Tag frm cik Epal


Huaaarrrrgghhh...lame dah x menjwb tag..huhu...Ok gak dpt tag ni sbb mcm xde mende menarik yg len utk aku pos n3 wat mase ni..ngeh3..Tp soklan2 die agak kontroversi membuatkan jwpn2 aku agak emo ckit..papepon kite layannnnkn ajeeeee...lalalala~~~~


1. apa perasan sekarang
erk..slh eja..huhu...xpe la aku jwb gak...'perasaan' sy skrg.....sy sgt lapaaaaaaaa...



2. saya nak makan
ayam goreng + french fries...nyumm..nyumm...


:: ni lunch aku sbnrnyee...heh3.. ::




3. saya x suka
ble ade pompuan2 gedik menggedik dan mengambil2 gbr dgn dak encem aku..grrrr...jeles2..rase nk sepak2 je a** die...miahahaha...(setan2)


4. impian saya
ingin menjadi seorang wanita yg luar biasa hebatnyeee...ngeh3...


5. haiwan yg saya tidak suka
erm...lipas dan nyamuk!! rmh aku mmg byk lipas..grr...tension2. tetibe kang nmpk kt dlm bilek air la, kt dapur la...eeeeiiiii...aku sembur jek gune CNi insect spray trus dorg matiii...ngahaha...nyamuk lak ske memberi ciuman yg amat menggatlkan tubuh aku..pehtu die tgglkn love bite....aaaaaaaaaaaaaaaaaa



6. saya harapkan
Hubungan sy dan dak encem akn sentiasa bahgia tanpa gangguan2 penggediks2 di mesia ni...amiinnnn!!!


7. jika boleh diputarkan masa
aku akn ubah semua sikap2 burok aku yg membuatkn org termakn ati/sakit ati/kecewa/sebgnyee..arap maapkn aku ye kengkwn...nobody's perfect and everybody deserve a forgiveness..mmuuaahh2!!


8. saya pada 10 thn akan datang
mempunyai keluarga yg sgt bahagie, life yg semua org impikan, tggl dlm rmh besar, kete besar (transformers..wahaha)-------xslh jika kite berimpian, tp seorg sahabat aku pnh ckp, "impian hanya akn jadi mimpi jika tiada usaha"


9. hp saya adalah
Sony Ericsson K630i


10. saya pernah bercinta sebanyak
erk..skali ni jek..tahniah pada dak encem kerana menjadi 1st love aku..arap2 xde la 2nd, 3rd.....dan seterusnyeee yeeeee...hik3...da byk yg kite lalui selama 4 thn 3 bln ni..huhu..



11. saya suka pada
org yg jenis TAK ckp belakang..kalo xpuas ati ckp je la dpn2, sbb aku pn jenis sound tepek je..watpe la tmbh dosa ngumpat2 org kn..ish3..tp cara penyampaian kena btol ye, bkn sound2 org dgn cara yg menyakitkn ati..ada cara nk tegur2 silap org ni..okeyysss!!! peace no war!!


12. kawan2 saya
sgt ramai...tp yg slalu aku ajak 'dating'----- dayah (dodo), mell, cikin, aida (tp die asek bz jek..isk), maryam.....


13. pernah dikhianati
erm...sy mmg pernah dikhianiati..tp xyah aa cite sape and bagaimana...mende da lps, die pn da mtk maap...soooooooo...abaikaaannnnnnnnnnnnn..


14. apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda
erm..mase kna tu aku nangis je. terkedu sekejap..ble da tenang, aku rase biar tuhan je yg balas perbuatan die. Doa org yg teraniaya mmg MUDAH dimakbulkan, tp aku x la doa mende yg burok2. Just mtk Allah bukak ati die utk insaf and berubah dgn sikap yg lebey baek..Kalo die x sedar diri gak, pepandai la die lalui hukum karma yg bakal menimpa die...ngahaha..(haruskah??)


15. senaraikan 8 orang untuk di tag
:: dodo ::
:: JS ::
:: adeq ::
:: nenekrock ::
:: miz effa ::
:: kak rinna ::
:: mama ezureen ::
:: anis ::




5 comments:

nenekrock said...

halamak hutang kat ko dh berkepuk dh nehhh

yanamib said...

haha..ala kak..rase2 ade ms jwb lerr..xkna saman pon kalo x byr utang tag niee..^_^

Anonymous said...

maceh maceh..
akan ku settle kan nt yeh..
da draft da :P
eh baru nak syorkan spray CNI tuh
haha betol betol mujarab woo..
semut 3bulan ta dtg..
hihihi

yanamib said...

waaaa effa pon member CNi ke??hik3..pandai btol sis pileh kwn..haks..nenekrock pn member gak..kui3..

Anonymous said...

hahaha..spray cogo CNI tue mmg ok..guna utk bunus lipas kecik dlm kete pun ok

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015