Jun 12, 2009

Demam, Tension , Stress......



Aku rase bulan ni mcm pnjg je. Mase mcm lmbt sgt berlalu. Hr ni br 12hb tp da rase mcm tgh bln jek. Maybe da mcm2 kejadian jadi dlm life aku sepanjang bln ni. Ade yg best, ade yg ampeh, ade yg menyakitkn ati, ada gak yg sedih..mcm2 la..kebanyakn nye yg xbest la. kdg2 mende2 yg xbest tu wat aku jadik lost confident dgn diri aku, hati xtenang, pehtu rase nk larikn diri g Dubai. lupekn kejap life aku kt mesia ni..tp knp Dubai??haa..sbb aku xpnh g sane..ngeh3..





Kebiasaannye time tgh ssh ati, tension, stress, ape2 la yg menyakitkn hati otak, aku akn merapatkn silaturrahim dgn famili aku, dgn girlfriend2 membe2 aku atau dak encem (haruskah??) Tp bile aku bosan duk rmh sorg2, mule la pale ni pusing2 pk mcm2, pehtu ssh ati...waaaaaaaa...payah gak bile da xde keje nk wat. mcm mrs lonely plak..isk..mmg la org akn ckp, "g la mane2 ilangkn bosan", tak pun, "g la lepak dgn membe2"....taappiiiiiiiiiiiii kalo hr2 jln2 bankrupt aaaaaaaaa..membe2 yg len plak seme bz dgn keje, xpn bz kuliah, assgmnt etc..etc.. xpn dorg lebey prefer kuar ngedate..eeeiiiii...sejujur nyee la, aku lebey ske kuar dgn membe pompuan dr laki sbb girlfriend is da best (ciplak ayt n3 effa..huhu..) Kalo kuar dgn laki, dak encem sorg je lerrrrr...xpn mesti beramai2..

Sejak hr Selasa, aku da mule demam, maybe sbb windu dgn Tenggol Island kut, xpn perubahan suhu yg mendadak. Cuaca pantai barat n pantai timur mane same kn.tmbh pulak skrg musim panas..adeh la..dh aa aku ni allergic mkn ubt..bkn allergic dlm erti kate 'mls' ye, tp allergic penyakit. bile mkn ubt mate aku jadik bengkak...okeyyss?? Tido aku pon da jadi x btol, sbb time demam mmg bdn rase lemah, cpt letih (w'pn xwat pape), ala korg phm la kn situasi demam camne..hmmm...mlm ni pon cemtu gak, kul 9 cemtu da tdo, pehtu tgh2 pg bute cemni terjaga, pehtu da xrase ngantok..nk ym, org len seme da tdo, so post je la n3..ngeh3...

eeeiiiiiiiiiiiiiii ht aku ni mmg xtenang la sbnrnye sbb pk mslh..adoi la..selain dr zikir ape lg yg bley aku wat utk ks lupe mslh dlm otak aku ni...AKU TAK MO PK WEEEIIII!! xbesh!!
kuar ko dr otak aku....haish..semak!!




4 comments:

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

jom p dubai sama2...huhuhuhu memang tak menahan

yanamib said...

xde hal pacek..janji ade org sponsor sy layannn kn aje...^_^

ellieandcarl'sstories said...

jgn tension..g p.. elax2.. xpon g oliday..elax2..niway tomeii sinchann tuh

yanamib said...

erk..sy nk g holiday kt Dubai, tp xde org nk sponsor laghik..huhu..

p/s: idola sy shin chan tuu..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015