Sep 22, 2014

Jom Warm-up!

Assalamualaikum..


Cerita ni macam dah agak basi...2 minggu lepas punya cerita kot? lupa nak update...kahkah! *lantak di situ*  janji aku update blog...apedehal kan? lolz~  :p


First time join geng blogger main futsal...ekceli aktiviti riadah macam ni selalu jugak dorang buat....cuma aku je la jarang nak join dorang punya aktiviti...iols banyak komitmen lain....biasa kalau takde apa² hal memang akan join aktiviti dengan geng blogger...tak kisah la beriadah ke, bersantai² ke, whatever lah aktiviti yang boleh dibuat beramai²....and kids friendly too...ate iols ada anak kecik...ofkos lah prioritinya keselesaan anak...kalau aku rasa aktiviti tu tak sesuai bawak Zafirah, aku tak ikut...dak encem sorang je pergi...giteww...huhu~


Port futsal kali ni kat Putrajaya....alahh jauh mana lah sangat Putrajaya tu kannn....lagipun buat hari Jumaat...esok tu public holiday...so tidur lambat pun takde hal....Zafirah memang suka main bola...feveret sport kekdahnya...genetik papa kannnnn... (-_-")



Kitorang bawak siap² bola Zafirah...bola plastik tuuu...kehkeh~  kalau tak kang dia sibuk nak sepak bola futsal yang berat tuu...haihh~


Ada sekali tu aku sibuk snap gambar dia....tetibe dia melentik² badan buat senaman....aku pusing belakang, rupanya dia tengah ikut uncle² buat warm-up!! ngeee~





Pandai pulak dia ngikut orang warm-up kan....mengekek aku gelak time ni...hahahaha~  orang kat dalam tu tak perasan pun Zafirah tengah ikut dorang warm-up...tu yang lagi aku nak gelak tuuu...bahahaha~


Aku bagi Zafirah main sepak² bola sampai lenjun dengan peluh! bukan selalu pun aku hangkut dia beriadah macam ni...biasa riadah dalam rumah je...hahaha sian...pukul 12am baru balik...tapi dorang belum habis main lagi....kitorang balik awal sebab Zafirah dah mengantuk...tak dapat join group photo...sobsssss! T_T


Balik rumah aku mandikan dia dulu...mandi gitu² je kasi hilang melekit², lengas kat badan....baru dia boleh lena tidur...gituuu...


Next time kita main futsal lagi kay Zafirah....insyaAllah~


k tu je nak cerita...bye! :p










p/s:  dah sign snp...Alhamdulillah...semoga dipermudahkan urusan yang seterusnya..  (^^,)

 Terima kasih sudi membaca!


12 comments:

Anum said...

best kan xtvt begini

cahayahidupku.blogspot.my said...

warm up dengan baju tido ye Zafirah.. layan jer lah kan.. pandai pulak dia mengikut uncle tu warm up .. Yana :)

::EIDA:: said...

kasi warm up satu!!! nak folow the bapak lewteww main futsal yeeeee

MOMMYLIN said...

zafirah nampak macam dah besar sangat da bila ikat rambut macam tu....

entry terkini...Hari malaysia di Gabai

Nory Zoulkefle said...

zafirahh pon join sekaki..hehe

bobiedanbad said...

Dah lama tak joint aktiviti seumpama ini.
Zafirah semakin cute

wawa yusoff said...

Weyyy... Rajin!
Aku ni ha, si mirzal dah be'zikir kat mulut dia suruh aku ikut teman dia bwk anak gi futsal, badminton..

Malassss...!!

Anonymous said...

bagus zafirah ni.. hehehe..

Unknown said...

hahah..tengok la gaya nye tu...macam betul je dia tu..tu kalau diajak masuk main sama,mesti dia masuk tu..hahah

ayuzan said...

Hihi..sweet u zafirah..

ayuzan said...

Hihi..sweet u zafirah..

MissNadia said...

memang cute tgk keletah anak.. mesti dia suka sangat sepak-sepak bola, sama mcm baby asy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015