Sep 30, 2014

Ephyra Boleh Turunkan Berat Badan...wow!!

*Sticky post. New entry please scroll down


Assalamualaikum...


Bukan aku yang cakap tau...kalau aku cakap gitu mesti ramai tak caya...sebab aku memang dah kurus, slim....walauponnnnnnnnnn *hanya diriku yang memahami* huhuhu~


Ni salah satu testimoni customer aku...banyak dah dia beli Ephyra dengan aku....pastu dia rajin sangat share testimoni...hehe~  thanks a lot Ina!! sangat² hargainya..  :)




haa kaooo siap share pasal Maltodekstrin...kalau tengok pada packaging Ephyra memang ada tulis ingredients...salah satunya, Maltodekstrin lahh...tak pernah pulak aku kaji setiap satu ingredients dalam Ephyra...kahkah  yang aku tahu Ephyra memang bagi kesan yang sangat bagus pada tubuh dan kulit aku.... :)


Korang boleh jugak refer facebook Oceanlife Marketing and baca macam² lagi testimoni orang share pasal kesan bagus dari pengambilan Ephyra yang berterusan...



Korang pun boleh cuba rasai keajaiban Ephyra! 


CANTIK > KURUS > GLOWING = Ephyra


Tak payah beli sampai seploh produk...Ephyra je dah memadai untuk kecantikan + kesihatan dalaman...insyaAllah...


SMS/wassap me 0133618800 untuk pembelian...kita bagi special price!
Minggu ni minggu gaji kannnn?? kuikui~  (^^,)



 Terima kasih sudi membaca!

6 comments:

MOMMYLIN said...

wow... bab kurus, terus tergoda nak beli... =D

entry terkini...Maaf Jikaku Tak Sempurna - Dari sudut aku

Liyana said...

ephyra ni sedap haha

Anum said...

nak cuba gak

aizamia3 said...

oo.. boleh ek.. eemm.. akak tak pernah cuba sebab akak beli untuk en. suami guna.. ekekeke.. tapi memang nampaklah perubahan kat muka beliau..
lepas ni biar akak jelah yang habiskan ephyra tu, abg akak tak payah minum dah.. hahaha..

Unknown said...

nak kuruskan lengan je boleh..?..;p

nini said...

ephyra memang tengah hot giles skang.....zup zap zup zap jap je habis stok.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015