Dec 17, 2013

Later² iols Share Resipi ye :D

Assalamualaikum...





Malam tadi roh rajin singgah....tiba² je aku gigih buat kek coklat simple, mudah, pantas...tak plan pun nak membaking...siap tambah topping cheese meleleh lagi kaooo...pffttt! aku post gambar² atas ni kat IG....ramai mintak resipi....aku pun macam....errrrr resipi?? korang gugel je lahhhhh....kahkahkah  *keji*


Bukan kedekut ilmu....mood rajin membaking baru je singgah...aku takmo sia² kan mood yang baik tu...hahahaha~   lagipun aku baru je ketemu charger bateri my Baby Nikon...baru charge bateri malam tadi...so lepas ni kalau TERbuat kek lagi aku snap gambar step by step pastu baru share kat korang....aku kan suka share resipi step by step bagai...hihi~


So far aku rasa kek coklat cheese meleleh aku ni sedap!! walaupun kek coklat tu macam agak padat dan muak...tapi kombinasi rasa manis coklat dan masin² cheese buatkan rasa kek tu balance dan sedap!! err tekak aku lah kata sedap....and tekak opismet aku sebab dia je dah rasa kek iols...ngee~


Harap bersabar menunggu update dari gue...teruskan berdoa agar mood rajin maintain dalam jiwa gue untuk jangka masa yang agak panjang...  ^_^







p/s: bekas comel bentuk love tu aku beli kat Daiso  (^^,)

 Terima kasih sudi membaca!

12 comments:

Unknown said...

Rajennya kak yana... zafirah x kaco ke? hihi..

eh, salam perkenalan.. before ni silent reader je..hihi
jom follow blog sy
http://iqsha-shop.blogspot.com/

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
msredcheesecake said...

Kek sedap dlm bekas kiut... Mmg jeles la tengok... Hheee....

Chekgu Azrine said...

cepat2 kongsi resepi ek..

Chekgu Azrine said...

cepat2 kongsi resepi ek..

aizamia3 said...

ok.. ai tunggu resepinya.. ;)
pastu boleh try buat..

Mek Onie said...

yummeh !

NinaAz said...

Comel kiutttttnyaa bekas tuuu

Unknown said...

tu dia.. mood masak-masak datang kembali....hahahaha

nenektudung wangiwan said...

kjua ni silent reader tp kali ni seru semngat rajin yana utk tempek resipi ye deqnun hahahah...

and 1 thing if daiso company read this blog rasanya yana bole jadi duta daiso hakhakhak :P:P:P...

eima said...

nampaknye aku nk kena pi daiso jugak la ni kan ... huaaaaa

mrs kayrul said...

keji tau taknak bagi resepi...hahahaha...jgn marah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015