Aug 2, 2010

Saya Suka Komen Kamoooo~


Dengan BANGGAnya saya ingin mengumumkan pemenang bagi komentator kreatif yang telah menyambung kisah sadis pada entry yang lepas.....Pemilihan dibuat berdasarkan kisah rekaan yang saya suka nak baca dan saya sendiri tak terfikir untuk mereka cerita seperti itu...teeheee~

Disebabkan giveaway yang dibuat adalah secara tiba² dan masa yang sangat singkat makanya peserta juga adalah tidak ramai....itu sudah bagus sebenarnya sebab tak perlu saya serabutkan kepala untuk memilih pemenang sambil menyanyi lagu Eenie Meenie Minie Moe dendangan Sean Kingston feat. Justin Bieber....lalalala~ ♫♪♪

Saya pun tak bajet ada orang yang sudi baca entry saya during weekend...*time weekend memang tak ramai yang online....kut....*   tapi sebab memang ada yang baca dan komen, makanya saya TERpaksa menunaikan janji saya untuk memberi hadiah kepada pemenang....huhuhuhu~

Maka inilah komen yang bagi saya adalah yang terbaik...


^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^






Tahniah kepada anda sebab saya suka dengan komen anda wahai encik Gerrard...*wink²*



Oh tidak cukup dengan itu...hehe...Disebabkan bulan Ramadhan bakal menjelang dalam 10 hari lagi (more or less), makanya hati saya sungguh senang untuk memberi hadiah pada rakan² blogger saya...Jadi saya memutuskan untuk memberi juga hadiah saguhati....*mari bersorak ramai²* weeeeee weeee weeeee weeeeeeeeeeeee~  \(^_^)/



2nd Runner Up dimenangi oleh *drum roll*

>
>
>
>
>
>

>
>
>
>
>
>
CIK BENA!! aww aww~



Dan 1st Runner Up pula dimenangi oleh *drum roll*

>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
ZUAR!!!  weewiittt~



Oh sila jangan sentap sentap pada yang tidak menang...saya sendiri tidak menyangka akan buat giveaway di blog...ni kira trial version untuk suka² je...huhuhu~  Next time saya akan buat dengan lebih teratur dan masa yang agak panjang so lebih ramai boleh join.......oke??

peace peace peace!! \/(^_^)


Kepada para pemenang sila lah email kepada saya alamat anda di [ctliyanaDMIB@gmail.com] bagi memudahkan urusan jualbeli penghantaran hadiah....terima kasih atas kujungan dan komen² anda *terharu~*






22 comments:

Mama Hanim said...

tahniah2..hehe..

Anonymous said...

sedey:(..

kalah:(

zuar said...

xsgka plak saje2 je leh dpt giveaway..hehe.tq cik yana

yanamib said...

:Mama Hanim:
tenkiu tenkiu..huhu~

syahira ariff said...

adess!
mcmmaner bleh terlepas giveaway sis ni
T_______________T

yanamib said...

:lionteen:
eh lionteen x klh...cuma xdpt adiah je..ngee~

next giveaway ye lionteen..dun give up! ^_^

yanamib said...

:zuar :
hehe sy pn xsangke ada org nk join =)

yanamib said...

:syahira ariff:
syahira bz kut weekend lps..next giveaway lak ye sis..mmuaxx~ =)

Wan Gerrard said...

wah!, Gerrard menang ke.
giler la.
tq2 Cik Yana, sungguh baik hati^^

jap emel alamat.huhu

nabilah_2908 said...

huhu...sy tk sempt nk join...mmg weekend tk on9.. :)

tahniah pada semua pemenang.. :)


jom ke APA KATA HATI pulak,
BUSY MONDAY

yanamib said...

:Wan Gerrard:
hehe tenkiu tinggalkan komen kamoo! tahniah ye =)

yanamib said...

:nabilah_2908:
xpe..kita tggu next giveaway lak yeh...=)

meo_koneciwa(sgt kiciwa) said...

cik lionteen, meo pun cedih.

Cik yana pilih yg hensem2 dan cantik2 je... herm... :p

Along Tapa said...

ooo...giveaway...tu giveaway takeaway ke makan sini??


Blog nostalgia budak Muor - "Mak" aku hilang!!!

BENA said...

arhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!
HEPI gle zraaaaa!
oeyeh3!!!
dgn secepat mungkin zra send alamt
hahaha! ske ske! syg sgt2 la sis yana nih! hahahaha~ *senyum abes2 san...ahak*

JULYA said...

alamak
tak pat join
baru dpt on9
line tak bape bagus dekat tempat tggal sementara...huhu

IntanBerlian said...

huhu tahniah kepada pemenang.weeee

yanamib said...

:meo_koneciwa(sgt kiciwa) :
meo x tls pon ending cane nk pilih -__-
meo pon cute pe...lalala~ =p

yanamib said...

:Along Tapa:
hahaha..giveaway takeaway je..ngee~

yanamib said...

:ribena.illina:
hamboihh bodek kemain...huhu~ mujarab kn 'ubt demam' sis nih..lalala~ =p

yanamib said...

:JULYA :
xpe xpe..tggu next contest ye =)

yanamib said...

:IntanBerlian:
tenkiu tenkiu =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright to LIFE 101
Designed by UMIESUEstudio 2015