Restoren / Cafe yang agak baru dibuka area Sg. Ramal, Bangi...malam tadi saje la nak try makan kat sini...dulu tempat ni dorang buat nursery...tapi maybe tak berapa nak untung kut so dorang buka cafe pula...oke tu cuma hipotesis aku je...bukan 100% tepat! bahahaha~ v(^^,)
Tempat ni cantik...memang ala-ala Garden...deco tema Harley Davidson...aku tak amek gambar sangat sebab macam segan...well ai kan humble dan pemalu orangnya...sebab tu
dak encem syok kat aku...kahkahkah~ =P
erm
menu kat sini bagi aku biasa² je...takde apa yang special...hurm...aku order nasi goreng USA...
dak encem order nasi goreng daging merah...aku tak snap gambar sebab sebijik macam nasi goreng USA...cuma takde telur mata je (-_-")
adik aku order lamb chop...portion yang agak besar...suka fries gemok² macam tu...puas hati la meal ni...cuma yang slack nya, dorang bagi butter knife untuk potong daging...adeh la..bila mintak pisau lain dorang cakap memang dorang ada pisau macam tu je (butter knife)...seksa adik aku memotong daging tu tau...kalau aku jadi dia memang dah putus selera makan =.= I think they should learn more about cutleries lah *ecece speaking macam gud gud...lalalala~*
Fresh Orange untuk dak encem~
Carrot susu untuk adik~
teh o suam untuk aku~ hihi ai kan wanita yang menjaga kesihatan luaran dan dalaman...ai tak minum air sejuk² ni, minum air suam je...sebab tu body ai cantek *kurus kering tu cantek ke?* haktuihhh~ v(^___^)"
ye kami sangat bahagia ketika makanan terhidang di depan mata...rasa nak lompat bintang sekali masa makan...hahaha...oit
kaklamp, muka ai nampak lain lagi ke dalam gambar ni?? muahahahaha~ nak gelak ai baca
komen u semalam tau =P
Harga yang aku bayar untuk semua makanan ni ialah
RM19.50...bagi aku memang murah dah tu...kalau makan kat Village View mau puluhan ringgit habis...sebab lamb chop kan biasanya mahal....aku bagi rate 4/10 je lah...
sowie~ =.=
p/s:: rambut dah panjang...rimassss!! nak potong kasi pendek macam Posh, bini David Beckham tuuu...wewiittt~ v(^^,)